Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 12 juni 2007

Av grodis - 12 juni 2007 22:02

Känns som jag varit ett enda stort vakuum idag. Inte fått något gjort på jobbet, jo lite.. men helt utan arbetsglädje. Trist....

Stressen är borta och istället har sommarlunken verkat infinna sig och jag vet som vanligt inte vad som är värst - när det är jättestressigt eller när det är jättelugnt. När man har stressigt går tiden fort, när det är så här lugnt segar sig tiden fram och då känns tiden fram till barnbeskedet ännu längre bort. Och våra papper som inte ens kommit ner till Bolivia än....


Det känns lite frustrerande att inte veta vad som händer just nu. Skulle gärna vilja ha en liten rapport från vår handläggare. Jag ska INTE ringa och kolla, då jag vet att hon har fullt upp. Stör henne bara om jag ringer och hör efter och jag vet ju att hon jobbar på så snabbt hon bara kan. Men liiiite nyfiken är jag. Dock skrev hon ju i fredags att hon skulle börja kolla på våra papper denna vecka och höra av sig, så vi väntar på det!


Annars inte mycket nytt på himlen.... förutom lite mer moln och svalare vindar. Härligt! Lite chans att andas och lufta hjärnan från det varma och fuktiga klimat som varit sista dagarna.


Lite bloggtorka just nu... but I´ll be back! ;-)

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards