Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 25 maj 2007

Av grodis - 25 maj 2007 08:44


En lycklig familj fick igår BB från Bolivia!

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!! :-D


Detta fick jag reda på redan igår kväll, men kunde inte skriva om det då jag förstås har tystnadsplikt. Men nu är det officiellt!


------------


Tillägg! Det är INTE vi som fått barnbesked alltså!

Sorry, cinao!!! ;-P

Av grodis - 25 maj 2007 08:36

Vad skönt det är när man får saker och ting gjort, som man tänkt att man skulle gjort för länge, länge sedan.


Som idag t ex.

Nu har jag ÄNTLIGEN ringt min husläkare och bokat tid för den 4:e fästingvaccinationssprutan. Det är dags igen, för påfyllningsdos. Senast var före midsommar för 3 år sen. Då märker man att tiden går fort! Det känns inte som om det var 3 år sedan jag var där, utan kanske 1,5 år..?

När jag ändå hade sköterskan på tråden bokade jag ett läkarbesök för mitt ringfinger (där förlovnings- och vigselringen är) som jag har haft ont och problem med sen före jul. Det är liksom uppe i handen, mellan ring- och långfingret. I vissa lägen gör det riktigt ont och när jag ska ta tag i saker och lyfta, exempelvis ett glas, kan jag ibland få så ont att jag nästan släpper glaset av smärtan. Det funkar ju liksom inte.... Nu har jag väntat på att detta kanske skulle "läka ut" av sig själv i flera månader, men det blir istället bara värre. Jag vet inte om det är en nerv i handen som kommit i kläm..? Det får vi se. Den 7 juni ska jag dit och fick 2 tider efter varandra, smidigt! Jag är för en gångs skull imponerad av den trevliga sköterskan som bokade tiderna i telefonen. Både otroligt varm och trevlig ...OCH tillmötesgående OCH smidig! Det ni! ;-)


Nu är det dags att sätta full fart på jobbet.

Det är fredag och massor att göra!


Kram på er!

Av grodis - 25 maj 2007 08:10

Imorse fattade jag mig inte på min våg.

Den hoppade upp och ner ett halvt kilo för varje gång jag vägde mig!?

Det gör det svårt för mig att avge en rapport, för antingen innebär det att jag står still, eller så innebär det att jag gått ner -0,4 eller 0,5 kg.


Gaaaaah....


Surt, sa räven.

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards