Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av grodis - 19 augusti 2007 23:09

Imorgon är ÄNTLIGEN vår handläggare tillbaka från sin semester och vi kommer kunna få en 100% säker uppdatering om vart våra handlingar är.

Jag är faktiskt lite spänd och nervös....


De borde verkligen kommit ner till Bolivia. Annars blir jag faktiskt lite sur...


Håll en tumme!!


Nu är det dags att sussa. Jag har faktiskt (äntligen!) städat hemmet hela dagen så jag är trött... *duktig kicka*


Natti natt!

Av grodis - 19 augusti 2007 14:55

..blev av i fredags kväll och jag var ju lite skraj att jag skulle bli morot eftersom jag blivit rätt "ljus" (med mina mått mätt alltså...) av solens strålar och slingorna jag hade var lite guldaktiga.


Hårtoningen jag köpte hos frissan såg ju ut så här:


Och mitt hår blev så här:


Inte så jättelikt om ni frågar mig... men jag är nöjd och det är ju huvudsaken! ;-)


Av grodis - 19 augusti 2007 14:00

Försökte MMS-blogga igår, men utan resultat. 5:- fattigare bara....

Det kan jag väl avvara, men det är trist när det inte funkar! :-(


Förlorade inte bara 5:- igår, utan några hundralappar fattigare är jag och maken efter gårdagens V75 på Sundbyholm. Men kul var det! Dock har jag insett att trav och spel inte är något för mig... ;-) Vi gick plus i början, men efter ett tag vände turen och det blev några skrällar.

 


Vi såg Magnus Carlsson uppträda och vi åt god lunchbuffé i en av loungerna (stavas det så?) och hade en jättemysig dag ihop jag och älsklingen, och det är huvudsaken! :-)


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Idag är det förresten 7 år sedan jag och älsklingen träffades!

HURRA FÖR OSS!!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards