Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

Hårtoningen...

Av grodis - 19 augusti 2007 14:55

..blev av i fredags kväll och jag var ju lite skraj att jag skulle bli morot eftersom jag blivit rätt "ljus" (med mina mått mätt alltså...) av solens strålar och slingorna jag hade var lite guldaktiga.


Hårtoningen jag köpte hos frissan såg ju ut så här:


Och mitt hår blev så här:


Inte så jättelikt om ni frågar mig... men jag är nöjd och det är ju huvudsaken! ;-)


 
 
Ingen bild

Marie

19 augusti 2007 15:06

WOW vad snygg du blev! Och vad smal du är i ansiktet. Du passar verkligen i färgen. Tack förresten för jag får vara med på "adoptionsresan". Väldigt spännande.
Kram

 
trollpackan beundrar!

trollpackan beundrar!

19 augusti 2007 15:43

Blev skitsnyggt!
Kryssat i din omröstning Annat: det behövs både att lägga om kosten och träna för att gå ner i vikt och sedan behålla sin nya vikt, så GI OCH träning tror jag är det bästa. ha det bäst!

http://trollpackan

 
Sarah

Sarah

19 augusti 2007 16:57

Kanonfint ju, och vilken BRA bild på dig gums!!! Kram S

http://www.wallskog.blogg.se

 
Ingen bild

systerA

19 augusti 2007 18:43

Min enda kommentar : SNYGGING!! Skitsnygg färg och du är en sån pingla! Vad har du får snyggt på dig på bilden?

Kram A

 
Carro

Carro

19 augusti 2007 19:02

Hur snyggt som helst! Sånt hår vill jag också haaaaa! :)

http://blogg.passagen.se/happycarro

 
Magdalena

Magdalena

19 augusti 2007 19:05

Det ser ju supersnyggt ut, är det samma som du har på presentationsbilden? Måste bara få säga guuud vad snygg du är!!!

http://linnealiten.blogg.se

 
Ingen bild

Linda*

19 augusti 2007 19:54

Fiiiiiiiiiint :)

 
Lotta

Lotta

19 augusti 2007 22:20

Wow! Vilken toppensnygg bild du har på dig! Snygg färg i håret vart det, känns som det är dags här med för att täcka alla grå *hua* :)

Kram!

http://www.kangas-nilsson.se

 
Ingen bild

Grodis

19 augusti 2007 22:24

Nämen åh, jag roooodnar ju... TACK alla! Sötnosar! :´-)
Jag trivs jättebra i hårfärgen och det känns helt rätt med lite mörkare och rödare nu till hösten. :-)

Marie>> Du är så välkommen! Och tack för komplimangen! Jag har tur som inte har så många kilon under hakan iallafall... *S* ;-P

trollpackan>>Tack rara du!
Och jag tror absolut att du har rätt. Det gäller att lägga om både kosten OCH se till att röra på fläsket. Jag laddar för fullt... ;-)

Sarah>>Tack älskade vän!

systerA>>Det är en jättefin tunika från Lindex som jag har på mig. 179:- och superskön! Bra modell också (a-linje) som passar min kroppstyp. ;-P

Carro>>Såg minsann att du ju har jättefint hår ju! Men tusen tack!! :-D

Magdalena>JApp det är samma som på presentationsbilden, bara lite närbild. :-) Tack rara du! *glad*

Linda*>>Gulle dej! Tack!

 
Ingen bild

Grodis

19 augusti 2007 22:27

Lotta>>Tack! Det känns super och på tisdag ska jag klippa bort slitna toppar så det ska också bli jätteskönt! :-)
Ett tips är att du köper Wellas toning hos frisör. 119:- kostar det och alltså inte så mycket dyrare än de som går att köpa på ICA, men som är mycket mildare och snällare mot håret. På inrådan av min frissa så lät jag toningen sitta i en halvtimme istället för 20 minuter och sen var jag noggrann med att låta inpackningen som följer med sitta 10-15 minuter. :-)

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

19 augusti 2007 22:34

Wow vilken läckerbit på bilden! Jättesnyggt blev det. Jag blev himla sugen på att göra något åt mitt hår nu.

Så bra att ni hade trevligt igår, även om ni inte gick med plus. Konstigt att du inte kunde mms-blogga. Hade du mellanrum i rubriken? Det ska man ha. Annars går det inte fram. Jag provade i fredags och det funkade. :)

Kram!

http://ff.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

19 augusti 2007 22:35

Men WOW vissel vissel. Vad snygg du blev i håret. Det passar dig verkligen du är jättefin.

http://barbamamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards