Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 29 juli 2007

Av grodis - 29 juli 2007 17:47

Idag har jag och maken varit flitiga. Vi har rensat och plockat iordning i förrådet och nu är det ordning och reda där. Barnvagnen till Liten har också fått en given plats. Skönt!  :-)

Vi har kört ett lass till återbruket också och även varit och handlat inför segelsemestern så det som återstår är att packa i ordning mat, dryck, kläder och annat vi ska ha med oss ner i båten. Svärmor ser efter katten och huset och det är ju toppen!


Vi får se när vi åker iväg, just nu är jag rätt trött, och inser mer och mer att det nog är iväg jag behöver komma. Bryta vardagen och bara vara, på riktigt. På Mälarens vatten och bara vi två. Ingen dator, ingen TV. Mobilerna är visserligen med, men det är nästan så jag funderar på att stänga av den med.... åtminstone på ljudlös, så ser jag ju ändå så småningom om någon ringt.


Det är liiite ogräsrensning kvar på breda, långa gången och det ska jag också ta itu med innan vi beger oss ut på sjön. Tog ett par timmars rensning igår e.m också, så nu börjar jag se slutet på eländet! Hädanefter ska vi hålla efter så det inte behöver bli så här omfattande för det tar sån TID och är så jobbigt för ryggen...


Önskar er alla riktigt sköna dagar. Jag vet inte när vi åker - vet inte när vi kommer hem. Rätt skönt att inte veta... :-)




Må så gott allihop!

*vinkar hejdå för ett tag*


Ses i augusti!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards