Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 1 juli 2006

Av grodis - 1 juli 2006 18:01

Och så var juli månad här. Otroligt vad fort tiden går, ändå... trots allt! Snart 4 månader sen vi ställde oss i kö och det är ca 8-9 månaders väntan = snart halva väntetiden har gått iallafall!Gårdagens After Work var trevlig och vi tillbringade ett par timmar på en av uteserveringarna i centrum. Åt och drack gott och beslutade oss för att åka med 19:15-bussen hem. Väl hemma på ön där vi bor så gick vi hem till väninnan där min Jonas satt och slappade och pratade med väninnans man. Deras lille Oliver blev så glad när vi kom hem och rusade fram till oss. Det dröjde inte länge förrän han satt i mitt knä (varm i hjärteroten) och vi läste en bok. *myyyys* Vi satt och slappade på verandan och småpratade en hel del om adoption och deras resa ner till Bolivia och deras 5-6 veckor där nere. Så intressant att höra återigen! Dagen idag har det varit sooooool och VARMT! Men både jag och Jonas har trotsat hettan och jag har setat på huk och rensat en massa ogräs och Jonas kört med trimmern lite överallt. Det tar sig! Sitter nu på verandan och skriver på Jonas laptop. Väntar på vänner som ska komma och grilla här senare ikväll. Vädret är underbart och det börjar bli lite svalare, skönt!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards