Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 3 juli 2006

Av grodis - 3 juli 2006 20:41

Det är kul och enkelt att byta färg på bloggen, det gillar jag! Nu har jag gjort en mer "somrig" färg på min bloggsida. Får se hur länge det varar... ;-)Tack för alla snälla tips om hjälp ang. PMS-besvär! Jag kan tyvärr inte svara er var och en, för OM den funktionen finns så har iallafall inte jag hittat den..? Det ställer ju till det lite (läs rätt mycket) att jag är allergisk mot både gräs, gråbo, björk osv osv. så jag brukar ha svårt att äta s k naturläkemedel. Men jag ska absolut kolla upp era tips!Idag är det 3 juli och då vill jag passa på att skicka gratulationer till en go´ och charmig kille på Lidingö; nämligen Nils som fyller 3 år idag! Grattis även till Åsa med Klara som natten till idag kl. 02:04 närmare bestämt, födde dotter nr 2 och Klara´s lillasyster! Välkommen till världen lilla du!

Av grodis - 3 juli 2006 16:18

Nytagen alldeles för någon timme sen på vår vackra rosenportal. Vårt hus ser man en skymt av i bakgrunden också.. Observera lilla Sally i vänsterhörnet! ;-)

Av grodis - 3 juli 2006 08:14

PMS = Premenstruella spänningarEfter 31 år och 5 månader har jag kommit på att jag lider av svår sådan. Det bara MÅSTE vara så! Visst, inte har jag haft PMS i alla dessa år, men den blir bara värre och värre och nu kan jag bara inte blunda för det längre. De sista månaderna där jag varit helt hormonfri från alla sprayer och sprutor osv så har jag mått FRUKTANSVÄRT dåligt dagarna innan mens. Jag letar bråk och tjafs med maken. Jag gråter för ingenting. Den antidepressiva medicinen hjälper NOLL och jag är återigen på botten. Funderar på om jag glömt ta någon tablett, men nej.. det kan jag inte heller "skylla" på. Jag orkar INTE ha det så här längre! Jag orkar inte ens med mig själv dessa dagar. Hur ska då maken göra det? Har haft en tråkig gårdagskväll + morgon med tjafs, tjafs och åter tjafs och vi når inte fram till varandra för fem öre. JOBBIGT! :´-(Någon här som läser som har något tips att komma med att bota eller åtminstone LINDRA jobbig PMS? Please! *desperat*

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards