Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 27 juli 2006

Av grodis - 27 juli 2006 21:34

Jag fortsätter gnälla. För det är VARMT även idag! Dock har jag lyckats trotsa de envisa vädergudarna och iallafall målat klart köksfönstret! Alltid något... Men jag har så många fler små projekt jag hade velat ha klart nu innan jag börjar jobba igen på måndag! Men jag ORKAR bara inte i denna värme, hur gärna jag än vill.. *suck* Drygt är det för det bli ju en inre stress.. även fast jag vet att det är en månad kvar av sommaren och att kvällarna är ljusa när vi kommer hem ett tag till, men ändå...Jag funderar på att åka till stugan i Dalarna i helgen, men min j-vla bil har pajjat. *bläää* Men maken verkar vilja ha "iväg mig" så han är villig låna ut sin bil(!) helt plötsligt... Undrar om han tröttnat på sin fru månntro..? ;-P Vi får se hur det blir... Jag åker isåfall på antingen imorgon e.m./kväll eller på lördag morgon och i så fall direkt till auktionen som är några mil från stugan, och möter upp min mormor och morfar där och sover över i stugan till söndag. Auktioner är roligt och har en viss charm tycker jag! Inte för att jag/vi behöver något speciellt dock.. ;-)

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards