Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 27 mars 2007

Av grodis - 27 mars 2007 13:51

Tänk, jag mötte mannen i mitt liv på lunchen idag.Blev kär. Igen.Helt oplanerat möttes våra ögon när jag kom gåendes mot torget. Han såg mig. Jag honom. Kramades och tog sen en härligt skön vårpromenad längs Svartån tillsammans. Småpratade om livet i stort och smått. Pussades. Log.;-)

Av grodis - 27 mars 2007 12:08

Det är så vackert vårväder ute nu! Jag vill verkligen inte sitta inne på jobbet såna här dagar utan drömmer mig bort och fantiserar om sköna dagar hemma i trädgården i solen för att pyssla om mig själv och vårt hem i lugn och ro. Njuta av solens strålar och fåglarnas intensiva fågelkvitter. Låta Sally vara ute i lina och se henne springa runt och jaga flugor...Jag hoppas innerligt att vädret håller i sig till helgen då vi är lediga och ska vara hemma och dona! Vi har mycket att pyssla med hemma men dåligt med lediga dagar, så det kommer bli fullt upp! Vi ska försöka få dit vår vän som tog så fina bilder på oss när vi gifte oss, och ta lite bilder som vi kan sända med vår utredning ner till Bolivia, så det vore jättetacksamt om vädret kunde vara uppehåll åtminstone.Annars är det inte så mycket som händer just nu. Ikväll ska jag åka med pappsen och kolla på lägenhet. Spännande! Det är verkligen tajm för honom att se sig om efter ett nytt hem. En nystart. Jag hejar på och peppar så gott jag kan, men det viktigaste är att det kommer från honom själv. Att det känns rätt, i magen.Nu ut i solen för att njuta lite!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards