Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 11 september 2007

Av grodis - 11 september 2007 22:52

Så här sista kvällen innan mitt "Nya liv" börjar var jag ute i trädgården och plockade ner några äpplen från ett av äppelträden. Maken klippte gräset och jag gjorde mat (variant på Chili con carne) och till efterrätt en äppelpaj. Med den svåra PMS jag har denna gång så kändes det rätt, och ännu mer rätt när jag nu ska dra åt svångremmen från imorgon. Jättegoood blev den och nu sitter jag här nöjd och ska snart gå och lägga mig och läsa igenom senaste tidningen från Viktväktarna.


Fick en kommentar om att min favorithandledare hos VV är barnledig för hon just fått barn. Trist om så är fallet, men bara att köpa läget isåfall. Vet att det finns en ung tjej som brukar hoppa in för H ibland och jag hoppas att det är hon istället då! Visst är det viktigt med bra handledare, men faktum är att ju motivationen måste komma inifrån MIG själv. Men bra handledare är ju toppen, och jag hänger inte läpp för det. Det kommer bli bra. Dock har jag fått boka om tiden så det blir inte på lunchen imorgon, pga ett möte jag inte kan ställa in. Som tur är har de möte 17.00 också så det passar egentligen ännu bättre för då kan jag gå direkt från jobbet.


Nu sängen och läsa Viktväktartidningen och finna inspiration!


Tack för att ni är med mig!

Jag veeeet att jag inte ska bry mig och faktum är att det rann av mig som på en gås... nästan... en gås med PMS... ;-P

Av grodis - 11 september 2007 13:38

... på "roliga" anonyma kommentarer man får.... Inte konstigt att man vill kunna lösenordsskydda bloggen....

*bara suckar o skakar på huvudet åt småglin som borde ägna dagarna åt att lyssna på vad lärarna säger istället*


"Kommentar till Finnar och skallebang...
Du är ju värdelös O.O hur faan kan du?! lägg ner va`? och sluta sprida ditt skit här:D

av blaa den 11 september 2007 kl 12:20 - Godkänn - Ta bort"
Av grodis - 11 september 2007 10:06

Blä!

Jag vill inte ha ont i huvudet mer!


Sprängande huvudvärk igår kväll när jag gick och la mig. Skulle lyssna på "Isprinsessan" men valde att avstå, då huvudet dunkade med varje hjärtslag. Tyst och lugnt ville jag ha. Var så trött, men kunde inte somna ändå utan det tog ett bra tag innan John Blund kom och satte sig på sängkanten för att göra mig sällskap.


Imorse när klockan ringde var jag såååå trött. Och huvudet sprängde lika mycket som när jag somnade igår kväll... *suckar*


Det blir till att försöka få i sig mycket vatten idag. Kanske det är vätskebrist? Men samtidigt så vet jag ju att jag är där jag är i menscykeln och att det säkert hör ihop...


Imorgon är det dags för invägning hos Viktväktarna och faktum är att jag börjar se fram emot det! Ser fram emot att möta min favvohandledare och jag hoppas och tror att jag är välkommen dit - igen... *hehe*


Dags att försöka fokusera på jobbet....

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards