Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Liten FINNS!

Av grodis - 18 april 2010 22:08

I fredags fick veta att det finns ett barn, utsett till OSS!!   


De håller på att processa och utreda barnets papper i Santa Cruz, Bolivia, i detta nu nu och har hållt på sen januari. Det dröjer förhoppningsvis inte allt för länge innan vi får veta VEM Liten är!!! :D


Vi vet inget mer än så.. och vi vet inte heller hur lång tid det dröjer tills det RIKTIGA barnbeskedet kommer. Inte allt för lång tid framåt hoppas vi... Saker och ting kan gå väldigt fel, även så här sent i processen. Det har vi fått lära oss av erfarenhet av tidigare händelser i just vår domstol. Men vi är försiktigt optimistiska och försöker släppa fram lyckokänslorna, lite i taget.


De gånger jag tillfälligt vågar släppa på "proppen av känslor" så fullkomligen bubblar det inom mig. Det känns som tusen och åter tusentals fjärilar i magen och jag bara skrattar rakt ut.   


Åh ,vad jag längtar.

Åh, vad jag hoppas.

Åh, vad jag är NYFIKEN på DIG, vår älskade Liten!   


 
 
Busmamman

Busmamman

18 april 2010 22:15

Ååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!1

http://busmamman.blogspot.com

 
Marie

Marie

18 april 2010 22:17

GRATTIS!!! Håller tummarna nu då att ni SNART får ett riktigt barnbesked... Så spännande... KRAMAR!!!

http://zupermom.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pernilla

18 april 2010 22:23

Åååhhh, vad fantastiskt!! Ska hålla alla tummar och tår som finns!

 
Ingen bild

Magdalena

18 april 2010 22:24

Men vad härligt! Hoppas att det går fort fort fort! Vilken vår och sommar det kan bli för er!!!
Kram

 
Monica

Monica

18 april 2010 22:24

Jag ryser och gråter av lycka.

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-ME-

18 april 2010 22:24

Det är helt fantastiskt! ÄNTLIGEN!!!

 
Ingen bild

Katharina

18 april 2010 22:26

Åhh så glad jag blir för er skull=)

 
Johanna

Johanna

18 april 2010 22:35

UNDERBART :-)

Är så otroligt glad för er skull, äntligen är det er tur.

Tokhåller tummarna för vidare besked så snart som möjligt!!!!

Många varma kramar ♥ ♥ ♥

http://grynisen.bloggsida.se

 
Tinselflickan

Tinselflickan

18 april 2010 22:38

Hurra! Stort grattis till erbåda, så fantastiskt!!

http://arkiv.wordpress.com

 
Ingen bild

Sussi & Frida

18 april 2010 22:42

Jamen nu gråter jag... ÄNTLIGEN..:)
Håller tummar och tår att detta går fort...

 
Ingen bild

Pernilla

18 april 2010 22:47

Så alldeles, alldeles underbart fantastiska nyheter så här på söndagskvällen! Jag håller tummarna hårt för att allt ska gå vägen och att det går snabbt!

 
Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg...

Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg...

18 april 2010 22:47

Vilket underbart och härligt besked!!!! Blir alldeles varm i hela kroppen!
Vilken känsla det måste vara!!!
Massa kramar till er!!

http://www.annsann.com

 
Åse

Åse

18 april 2010 22:48

Ååååååh så spännande M! Tänk vad härligt om allt går som det ska.
(( KRAM ))

http://didriksson.wordpress.com

 
myzpyz

myzpyz

18 april 2010 22:56

det pirrar i min mage oxå!
du vet redan hur mycket jag hoppas o håller tummarna för er o Liten!!!
keramar o kärlek

http://myzpyzzel.blogspot.com

 
Ingen bild

Linda*

18 april 2010 23:10

Wiiiiiii...jag ryser, fan vad härligt. Kram

 
Ciza Patricia

Ciza Patricia

18 april 2010 23:10

Grattis älskade gumman!
Vi är så glada för er och håller tummarna att allt bara ska gå bra och snabbt.
Äntligen!
Många lyckokramar

http://pysseldags.blogg.se

 
Åsa

Åsa

18 april 2010 23:11

Men så alldeles alldeles underbart!

http://minimumsa.wordpress.com

 
Hannah

Hannah

18 april 2010 23:13

Som jag skrev imorse, det är så underbart och jag bara ryser i hela kroppen. Äntligen finns eran liten och snart, väldigt snart hoppas jag att ni får hålla eran älskade liten i era armar. Stort grattis än en gång till er båda.

http://www.littelfrogs.blogspot.com

 
Ellinor

Ellinor

18 april 2010 23:18

Helt underbart! :) Håller alla tummar och tår för att det ska gå undan nu för Liten att komma hem till er! :)

http://pyssel.leijona.se

 
Ingen bild

Theolina

18 april 2010 23:20

Härligt!!! Hoppas att alla kvarnar mal riktigt, riktigt fort så att ni snart får träffa er liten. Stor grattiskram

 
Ingen bild

Malin

19 april 2010 00:23

Iiiiiihhhhhhhh!!! Åhhh så spännande!!! Måtte ni snart få ett riktigt besked. Man blir ju nyfiken så man nästan spricker!!

 
Ingen bild

Anka

19 april 2010 05:55

Men äntligen! Nu får inga aksmoln eller nåt annat hindra er.

 
Karin

Karin

19 april 2010 06:08

Underbart!!

http://gemini.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kickan med A&A

19 april 2010 06:41

Sitter här på jobbet och tårarna rinner. Är så glad för er skull.
Stora grattiskramamar!

 
Sarah

Sarah

19 april 2010 06:45

Ah, äntligen bloggar du om det, det har bubblat i mig med hela helgen! Det är så härliga nyheter, jag är SÅÅÅ glad för er skull! Iiiiihhhh! :-)
Kram på er!

http://wallskog.blogg.se

 
Lisa

Lisa

19 april 2010 06:45

Ja tänk att det snart ÄNTLIGEN är vår tur :)
Vi har faktisk haft svårt i helgen att fatta att det faktiskt ät NÄRA nu :D

KRAM

http://langtanochvantan.blogspot.com

 
Ingen bild

Maria

19 april 2010 06:53

Åh så glada nyheter! Hoppas hoppas att allt går jättefort nu så att Liten kan vara hemma hos er snart!

 
Ingen bild

Majjen

19 april 2010 07:13

Åh, STORT GRATTIS!!!
Vad härligt att ni nu äntligen väntar på besked, jag hoppas att de snart ringer och berättar mer för er!!!! Nu får ni jobba hårt med köket så att nu är nästan färdiga när ni ska ge er iväg på er livs bästa resa!!!!
Njut av alla bubbelkänslor!!!

 
Ingen bild

Anna

19 april 2010 07:50

Det är så underbart!!! Har haft en pirrande känsla i magen hela helgen! :) Längtar med er!!!
/ Kramar Anna!

 
Ingen bild

malin

19 april 2010 07:51

Så glad för er skull! Tummar och tår hålles för er skull! Vilken härlig vår och sommar det kommer att bli för er! kram

 
Ingen bild

Anna

19 april 2010 07:55

Det är så underbart!! Har haft pirr i magen hela helgen!! Längtar med er!!
/ Kramar Anna!

 
Ingen bild

AK

19 april 2010 08:01

UNDERBARA nyheter!!

Stort grattis. har följt din resa enda sedan vinterbarn 2001 och nu är jag såå glad för er skull!!

Ni kommer bli underbara föräldrar:-)

 
Ullet

Ullet

19 april 2010 08:18

Det var verkligen goda nyheter! :D Grattis till er alla tre vem nu än liten är. *kram*

http://www.gammelbyn.blogspot.com

 
Ingen bild

kryttet

19 april 2010 08:37

Sååå underbart!! Hoppas att tiden tills ni får veta vem LITEN är bara flyger iväg!!

Håller tummarna för att det går bra hela vägen :)

 
Ingen bild

Anna

19 april 2010 08:46

Känner ju inte dig, men har läst din blogg länge.
JättemegasuperGrattis. Får tårar i ögonen, det är ju verkligen er tur nu. Håller alla tummar och tår för att allt ska gå smidigt och ni snart får hålla eran Liten i famnen.

 
Ingen bild

Teres

19 april 2010 08:55

ÄNTLIGEN:))

 
Ingen bild

Mia

19 april 2010 08:59

Vilken fantastisk start på veckan, att gå in på din blogg och läsa!!!!!!! Synd bara att man sitter och gråter på jobbet... ;-)

Må ni komma vidare i processen så fort det bara går!!!

Kramar,
Mia (boende i samma stad som du)

 
Jennie

Jennie

19 april 2010 09:06

ÅH!! Vad glad jag blir, jag sitter med tårar i ögonen och bara ryser. Äntligen! Vad glad jag är för er skull!!!

Kram Jensan med Love

http://jennielove.blogg.se

 
Ingen bild

EmmaLotta

19 april 2010 09:06

Hurra.....jag sparar på det riktigt stora grattiset tills det officiella beskedet kommer - men underbart för er att få veta att det rör på sig....och som sagt...LITEN FINNS i världen i detta nu - ni har bara inte träffats ännu.

 
Emma

Emma

19 april 2010 09:10

Åh, gud så spännande! Nu är det verkligen på gång! Grattis!!!!

http://www.feriadeemma.se

 
Ingen bild

Essko

19 april 2010 09:11

Men ååå vad roligt!!! Ser fram emot att få läsa mer, när ni vet mer. Det var verkligen ER TUR nu!!!

 
Jenny

Jenny

19 april 2010 09:16

Oj, jag rös i hela kroppen när jag läste ditt inlägg. Har följt dig flera år, så klart man blir påverkad.. Är så glad för er skull! :-)
Håller tummarna att ni snart får veta vem Liten är.
Kramar

http://mindotterfreja.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

19 april 2010 09:32

Åh, jag blir alldeles lycklig, pirrig, fnissig! Måtte det gå snabbt till det riktiga barnbeskedet, och måtte inget strula på vägen!
Det känns så fantastiskt att läsa de här orden, jag har följt dig sedan Viktor låg i din mage och har verkligen längtat efter dagen då Viktors syskon kommer till er!

 
Ingen bild

Cat

19 april 2010 09:43

Så otroligt härligt, underbart!!!!!!!!
Snart får ni veta vem er lilla Liten är men redan nu så finns h*n redan här, och snart i era famnar om allt går väl.
Grattis!

 
Ingen bild

Carolina

19 april 2010 09:50

Men åh, nu börjar jag gråta! Vilka UNDERBARA nyheter! Helt fantastiskt! Snart, snart är er väntan över och ni får hålla liten i era armar!
Grattis och kram!

 
Ingen bild

Misan med 4 killar

19 april 2010 09:59

Men vilka underbara nyheter! Hoppas att allt går snabbt och smidigt nu, ni har verkligen väntat länge nog!
Kram

 
Ingen bild

Helena

19 april 2010 10:37

Grattis! Helt underbart! Blir tårögd :-)

 
Caroline

Caroline

19 april 2010 11:02

ÅHHHHHHHHHHHH!!!

Det är fantastiskt!!!!!!!!!!! Ryser med tårar i ögonen!

KRAM kram kram kram!

http://livetsommammatillmajaochlillaliten.blogspot

 
Ingen bild

Anna

19 april 2010 11:08

Fantastiskt!! :-D Nu skymtar mållinjen där framme!

 
Ingen bild

orcid

19 april 2010 11:21

har pm:at dig på Aff.... :)

 
Ingen bild

systerA

19 april 2010 11:24

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!

Kramar Andrea

 
Ingen bild

Malin m. Elias & Malte

19 april 2010 11:38

Men wow, vad stort!!! Jag får gåshud bara jag tänker på det, snart är ni tillsammans, liten och hans/hennes föräldrar!! Med lite tur kanske ni får en helt ljuvlig sommar ihop. Många kramar från Malin

 
Ingen bild

Anna

19 april 2010 11:51

Åh jag ryser! Gud vad spännande det är nu. Massa kramar

 
Ingen bild

Maria

19 april 2010 12:13

Stort grattis! Hoppas att "Saltkråkan" ringer riktigt snart! :-)
Kram Maria

 
6-barnsmamma (eva-med-7 barn)

6-barnsmamma (eva-med-7 barn)

19 april 2010 12:16

ÅÅÅÅÅÅåååå grattis - ett litet ett!!!
Vad glad jag blev när jag kollade din sida, äntligen. Håller mina tummar så hårt nu för att allt ska gå vägen, fick lite tårar i ögonen - äntligen är det din/er tur!!!!

http://www-livetmed7barn.blogspot.com

 
Ingen bild

Christina E

19 april 2010 12:25

Men så fantastiska nyheter!! Hoppas det går snabbt med resterande väntan så ni snart får åka.

Kram!

 
Ingen bild

Beckis

19 april 2010 12:33

Ååååh älskade Grodis! Jag blir så glad och lycklig och alldeles varm i hela kroppen när jag läser detta! ÄNTLIGEN! Jag håller tummarna så hårt att det inte går fel nu och att ni väldigt snart får ett BB!

STORA KRAMAR!!
Beckis m Jonna & Maja från AFF! :)

 
Ingen bild

Colombiamamma

19 april 2010 12:48

Äntligen!

Jag har smygläst din blogg ett tag och skriver nu för första gången.
Äntligen, äntligen, äntligen är det er tur! Jag håller alla tummar och tår för att ni snart får det efterlängtade samtalet.

// En Colombiamamma

 
Ingen bild

Sara

19 april 2010 14:22

GRAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTIIIIIIIISSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

 
Ingen bild

Helena

19 april 2010 16:53

ÄNTLIGEN!!!
Som jag väntat på detta!
Grattis!

 
Ingen bild

MiaMalin

19 april 2010 17:03

Äntligen! Nu dröjer det inte länge... underbart att höra!
Stora kramen :)

 
Ingen bild

M!

19 april 2010 17:24

Men himmel, vilken alldeles fantastisk nyhet! Så underbart! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!! Håller tummarna hårt för att allt ska gå vägen nu!

 
Ingen bild

Aitra

19 april 2010 17:43

Så just, just nu finns alltså ett barn som är ert! Jag förstår att spänningen är olidlig. Pojke eller flicka? Hur gammal? Vem är det? Måtte allt gå vägen och att ni får ett officiellt BB, och bilder snart! Grattis, grattis till detta!






 
Ingen bild

Karin

19 april 2010 17:48

Vilken lycka!!!! låt bubblorna bubbla det är ni värda
Grattis

 
Ingen bild

skrutt

19 april 2010 18:16

så himla glad för er skull, hoppas att allt går vägen nu, håller tummarna! :)

 
Ingen bild

/nina

19 april 2010 18:27

Stort, stort grattis till er!!

 
Ingen bild

Gullan

19 april 2010 18:50

Ryser ... så otroligt spännande :)
Håller alla tummar !
KRAM

 
Ingen bild

Helena

19 april 2010 18:52

Oj, så kul att ni äntligen får något positivt besked! Grattis, grattis! :-) blir så glad för er skull! hoppas det inte dröjer allt för länge innan det riktiga beskedet kommer.. håller tummar och tår för er! Kram

 
Ingen bild

Pernilla

19 april 2010 18:53

Stooooooort grattis!
/Pernilla

(trogen läsare av din blogg)

 
Ingen bild

Erica

19 april 2010 18:59

Som jag väntat på detta meddelande här i din blogg. Tårar i ögonen och rysningar för din skull! Stort stort grattis!!!
Kram från Erica med Liv.

 
Ingen bild

Lena

19 april 2010 19:43

ÅHH, fina du, vad glad jag blir för er skull, äntligen!!!!! Grattis!!!!

 
Miriam

Miriam

19 april 2010 19:57

Åh, grattis! Jag håller alla mina tummar för att allt går åt rätt håll! Kram!

http://www.meramiriam.se

 
Ingen bild

A-K, J-E och Lisa

19 april 2010 20:28

Vad härligt att höra, massor av grattis till er båda!!! Vi håller våra tummar för att ni snart ska få veta vem Liten är och få resa till honom/henne. Kramar!!!!

 
Ingen bild

Feliciaett

19 april 2010 20:37

Himmel vilken härlig läsning, Grodan! Jag sitter här med tårar i ögonen och bara ryser. Kan bara föreställa mig vilka känslor som rusar genom er. Stort grattis! Jag håller tummarna för att det ska gå fort nu. Många, många kramar.

 
Elin

Elin

19 april 2010 20:57

Aaaah, vilken härlig nyhet :-)

http://elinitis.wordpress.com

 
Ingen bild

frida

19 april 2010 21:14

Fantastiskt!!! 2010 kommer bli ett underbart år för er, grattis lite i förskott och jag håller tummar och tår att allt går vägen nu!

 
Ingen bild

Rosie

19 april 2010 21:26

Åhhhh vad härligt, grattis! Hoppas allt rullar på som bara den nu så ni får komma hem med liten snabbt!

 
Ingen bild

Mia

19 april 2010 21:31

Jaaaaa, äntligen!!! Vilka underbara nyheter, hoppas resten kommer snart, snart, snart!!!

 
Ingen bild

Malin

19 april 2010 21:43

Grattis!

 
En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma

19 april 2010 21:45

Grattis! Hoppas allt går vägen och att ni snart får hämta Liten.

Kram

http://www.annakarlsson.se/blogg

 
Ingen bild

Millan

19 april 2010 22:18

Äntligen! Hoppas det går undan nu!

Kram Millan

 
Arletta

Arletta

19 april 2010 22:28

Kära Grodisen! Tänk...er väntan kommer snart snart att vara över. Det måste kännas helt ofattbart efter alla år av väntan. Jag minns alla dessa år. Jag minns hur ni kämpade under sista tiden av graviditeten med Viktor, och med sorgen när han dog och jag minns alla år av er kamp med IVF och längtan. Tänk, snart ska ni få ert efterlängtade LITEN! Vilken lycka! Det är henne/honom ni väntat på i alla år. En lillebror eller lillasyster till Viktor och snart är h*n här!

http://wallemini.blogg.se

 
Linda L

Linda L

19 april 2010 22:45

GRATTIS!!!
Hoppas alla detaljer löser sig så snart som möjligt, ni är sååååå värda ett barnbesked efter all denna väntan!
/Kram Linda (från juli-03 gruppen med Linus)

http://-

 
Ingen bild

Tosing

19 april 2010 22:45

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! *hoppar jämfota*

Har inga ord som räcker till. Men det är er SÅ himla välunt!!

/Tosing

 
Ingen bild

Jenny

19 april 2010 23:08

Grattis! Jag kan inte med ord säga hur glad jag är för er skull! Hoppas dom sista bitarna nu snabbt faller på plats och ni får hämta er liten!

Många kramar!

 
Ingen bild

Karin

20 april 2010 06:01

Åh, får fullt med tårar i ögonen. Äntligen. Lycka till från mig som följt er sedan tiden med Viktor på f-kanalen. Kram.

 
Ingen bild

Stina

20 april 2010 11:45

GRATTIS! HÄFTIGT, snart ska ni få veta vem ni längtat efter så länge! Tårögd.
Lycka till nu!

 
Ingen bild

malin

20 april 2010 12:25

Åååååå såååååå UNDERBART!!! gråter av lycka för/med er...Jätte kramar och blåa tummar från lilla mig.

 
Kvarnlyckan

Kvarnlyckan

20 april 2010 16:56

Kan itne låta bli att stämma in i glädjekören!

http://kvarnlyckan.wordpress.com

 
Ingen bild

Sophie

20 april 2010 22:56

Helt underbart att komma in på din blogg och läsa detta! Jag får rysningar och tårar i ögonen! Hoppas och håller mina tummar att ni får närmare besked inom kort!
Kram från mig

 
Marie

Marie

21 april 2010 11:34

Jag har följt din blogg länge, har inte kommenterat mer än någon enstaka gång, men måste skriva nu. Blir så glad när jag läser att det är på g. Stort stort grattis! Hoppas allt går bra och att det flyter på smidigt, så ni snart får träffa ert barn :-)

http://malmbergarna.se/emil

 
Ingen bild

Åsa

21 april 2010 13:51

Underbara nyheter!!! Grattis till er :)

 
Ingen bild

Therese

21 april 2010 21:30

Åhh vad underbart, vad jag har längtat att få läsa dessa ord. Nu hoppas jag bara att all pappersexcersis går snabbt och att ni snart är på väg. Stort grattis.
//Tess m. Max och flera från augustibarn 2002

 
Ingen bild

Christel

22 april 2010 10:27

Åhh så underbart att äntligen få kika in på sidan och se ett positivt besked. Följt er och er längtan länge nog nu och nuu får ni snart eran efterlängtade Liten till er. Jättestort Grattis!!

 
Ingen bild

mulamamman

22 april 2010 14:58

ÅHHH!!!!

U n d e r b a r a nyheter!

kram

 
Christine

Christine

22 april 2010 19:09

MEN!!! Tårarna rinner av glädje nu! Muchisimas felicitaciones från mig! Som jag har väntat och änglsats (om än i det tysta) med er!
STOR KRAM!

http://barnmorska.taytainti.se

 
Ingen bild

Linda B med My

22 april 2010 22:02

Åh jag ryser! Så glad för er skull, som ni har väntat! Håller tummarna för att ni får närmare besked snaaaaaaaart :) Kram Linda!

 
Kristina

Kristina

22 april 2010 22:50

Blir så glad för eran skulle hopps nu att väntan inte blir så lång, ni har väntat länge nog!!!

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Kattmamman

Kattmamman

23 april 2010 22:36

Äntligen

http://kattmamman.wordpress.com

 
Anna-karin

Anna-karin

24 april 2010 13:43

Stort stort grattis till er!
Blev så glad när jag läste er fina nyhet att tårarna började rinna :-)

Stora kramar

http://filippalinnea.blogspot.com

 
Ingen bild

MiaMaria

24 april 2010 18:41

Så glad jag blir för er skull :) Det var verkligen dags tycker jag :)

 
Lotta

Lotta

25 april 2010 20:47

Efter en datakrasch då alla bokmärken försvann kommer jag på en blogg efter en annan och idag kom jag helt plötsligt på din blogg och sökte rätt på den och VAD FÅR JAG SE! Grattis! Det ska bli spännande att följa er, så underbart!

http://www.kangas-nilsson.se

 
Ingen bild

Elisabeth

28 april 2010 10:26

Vilken härlig nyhet att läsa, blir så glad för Er skull. Hoppas nu allt går framåt i snabb takt så ni får hem eran efterlängtade Liten.
Stor Grattiskram :)

 
Ingen bild

cittrah

3 maj 2010 19:17

Men Guuuuud vad härligt att läsa!!!!!!!!!!!!!! Har följt dig på fn sedan du väntade Victor, vad otroligt glad jag blir för Er skull!!! Grattis grattis!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards