Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 29 juni 2006

Laddar för gräsklipp!

Av grodis - 29 juni 2006 13:17

Jag lär väl åtminstone dra mitt strå till stacken och klippa gräsmattan EN gång denna sommar. Men faktum är att jag är allergiker och allergisk mot just gräs, därav de få gångerna. Nu har jag iallafall laddat med medicin och väntar bara på att gräsmattan ska torka upp lite efter senaste dagarnas regnande, sen är det dags! Ut och bråka med alla j-vla bromsar! De bits! :-(Tack för alla snälla kommentarer förresten! Roligt!

 
 
mie

mie

29 juni 2006 13:26

Näää, gräsklippning är för fegisar som inte vgar ha en jungel på tomten ;)

Ha det bäst och välkommen in i bloggvärlden (sa den urflitige, hrm not, bloggaren!)

/mie

http://mucklan.blogg.se

 
Ingen bild

Lillan

29 juni 2006 13:34

Jag klipper inte heller gräset - under hela min uppväxt hade mina föräldrar en så klumpig sak att jag var för kort för att fixa att använda den och sedan när vi köpte hus är det Pasquis meditation. Han VILL inte ens att jag ska göra det och erbjöd sig frivilligt att dessutom klippa gräset i mina föräldrars stuga när de var på semester... Skönt att inte behöva kivas om en sådan sak ;-))

Blogg ja, jodå, jag har nog funderat på en jag också, men jag får ju inte ens till min vanliga dagbok längre och då älskar jag ju till och med att skriva för hand... Får hålla mig till att kommentera hos andra istället ;-)

//Lillan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards