Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 7 maj 2007

Home sweet home...

Av grodis - 7 maj 2007 17:50

Regnar om vartannat idag så det passar bra att bada Sally ikväll då hon ändå inte kommer kunna vara ute i sin sele. Det är prio 1.


Prio 2 (eller 1 egentligen såklart!) är att kolla igenom alla papper igen och börja lägga upp det som ska skickas till BFA-A (originalen) + det som ska skickas till översättaren. Vi har insett att vi inte kommer hinna färdigt allt till imorgon heller... Jag vill absolut inte stressa så det blir fel, för då tar allt bara ännu längre tid. Nu ska vi först och främst åka hem och se om de 2 felaktiga papperna har kommit i lådan på nytt idag, och förhoppningsvis *peppar peppar* är RÄTT denna gång!


Vår personliga ansökan skall finslipas också och en telefonlista skall sammanställas. Sen så, börjar det närma sig.... *pirr*


Home sweet home - here I come!



 
 
frigida

frigida

7 maj 2007 21:06

jag är ganska ny här, började för bara några dar sen, fick bläddra tillbax och läsa din historia från början för att hänga med.
vill bara säga att jag önskar dig all lycka i världen, hoppas att ni fixar det snart, att du får hem ditt barn och att du inte låter andras torra kommentarer påverka dig i din kamp! Lycka till!!!!

http://frigida.bloggagratis.se

 
Ingen bild

chica

7 maj 2007 22:00

Hej Grodis!
Vi är också på gång att skicka papper till Bolivia. Vi är i samma fas som ni. Ska ni på Bolivia träffen i Gbg i juni? Vore kul att träffas eller pratas vid!

 
Ingen bild

Grodis

7 maj 2007 22:14

frigida>>Hej på dig! Roligt att du vill läsa här. Jag har länkat till din blogg och hoppas det är OK? Den verkar onekligen jätteintressant och jag måste ta mig tid att läsa den från början. :-) Tack snälla du för dina ord och jag ska försöka att inte låta mig nedslås av okända människors ibland lite plumpa kommentarer. Kram till dig!

chica>>Nämen oj vad kul! :-D Jajamensan vi har anmält oss till träffen. Har ni? Finns det någon mail vi kan höras på? Eller är ni kanske med på Bolivialistan? Hör av dig igen vetja!

 
Ullis

Ullis

7 maj 2007 22:52

Grattis till både kommande barnet och att du dessutom lyckats tappa kilon under virrvarret och pappersarbete som verkar kunna sysselsätta en kontorist inför adoptionen! Har varit befriad från elaka kommentarer själv, men det är bara att suga åt dig av alla positiva och strunta i resten! Kör på! /Ullis

http://www.ullis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

frigida

7 maj 2007 23:04

jag har åxå länkat din blogg..utan å fråga det vill säga...antar att det är ok... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards