Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

Lycka är...

Av grodis - 9 augusti 2007 21:33

...att kunna sitta ute på verandan i lugn och ro och blogga i den ljumma augustinatten, med en "Dagens" vid sidan om. Lyssnandes till syrsornas intensiva spelande och motorbåtar åkandes på fjärden alldeles intill.


Om det inte vore för de förb-nnade myggen..!! :-(

 
 
ugglan

ugglan

9 augusti 2007 23:22

JÄ.... MYGG!! Vi fick oxå gå in pga myggen...
Förra helgen använde vi "MYGGA" som var köpt på apoteket och det fungerade faktiskt ganska bra!!!
Hälsningar Ugglan

http://https://ugglan.bloggagratis.se

 
Pinse

Pinse

10 augusti 2007 11:30

Ja, dessa mygg. De är överallt i år känns det som! När jag var hos mina föräldrar fick jag 48 myggbett (minst orkade inte räkna mer sen) och ser inte klok ut just nu.

http://pinse.bloggagratis.se

 
Ingen bild

saga

10 augusti 2007 15:39

Hej! Här i Stockholm är det också varmt och fuktigt idag. Kul att du är tillbaks från din lilla semester. Dagens är en superdrink tyker jag! Så gott och läskande! Hur har det gått med din vikt kur? Har det varit svårt att hålla det i sommar? Mvh Saga

 
Ingen bild

Manne

10 augusti 2007 17:33

Men..
Men får tänka på de små djuren oxå...och eftersom jag är blodgivare så tvekar jag inte en sekund...
*flin*
Nä myggor e jobbiga, men låter man dem vara så känns det inget efteråt. Klart att det sticker o kliar....men det blir ett ypperligt tillfälle att öva sina impulser på...
Eller e ja fel ute nu.......?

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

10 augusti 2007 23:35

Mygg, blinningar och alla jättesmå flugor som kommer in just för att de är så himla små. Men låter mycket gör de när de kommer nära öronen, iallafall mina. Irriterande och jobbiga. Och nu får vi in massor eftersom det är så varmt och kvalmigt och då måste man ha fönster öppna.

Så fint ni har fått det nu. Det måste kännas jättehärligt. :) Och vilka fynd du gjorde. :)

Kram!

http://ff.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards