Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2007

Äsch...

Av grodis - 15 augusti 2007 08:06

Måste erkänna att "Morden i Midsomer" bara blir fånigare och sämre för varje avsnitt. :-( Tråkigt!

Det är/var den enda serien som jag följt under sommaren, och ska man inte ens kunna kolla på den så vet jag inte vad jag ska se?? Det är SÄLLAN jag ser på TV, men Morden i Midsommer hade jag fastnat för. Men som sagt, blir det inte bättre än de 2-3 sista avsnitten varit så bojkottar jag den, också. Jag är kräsen... ;-P


Längtar till hösten då inredningsprogrammen sätter igång och förhoppningsvis "Roomservice" är tillbaka igen! Jag hoppas innerligt att de goa grabbarna som bringar mycket tokigheter och skratt är tillbaka i rutan snart.


Onsdag idag. Tredje arbetsdagen. Det går väl sisådär att komma igång ska jag väl erkänna... Känner mig oinspirerad och slö...trött...less...

Börjar redan nu drömma om och längtar enormt till mammaledigheten!! Hoppas nu bara att den kommer innan nästa semesterperiod, för annars vet jag inte hur jag ska orka jobba hela hösten/vintern/våren/sommaren IGEN....


Nu frukost!

 
 
Ingen bild

Pipeline

15 augusti 2007 09:50

Tack för bekräftelsen av semester hos webansvarig på BFA :-). Det kommer säkert skramla till nästa vecka. Hoppas det omfattar några små bolivianer.

Jag förstår verkligen att din motivation börjar tryta. Det börjar ju närma sig.

Jag å min sida borde skärpa till mig - min motivation tryter trots att medgivande inte ens klart. Men så lever jag konstant före min tid. På så vis är man förberedd... ;-)

Kram Pipe




 
Lotta

Lotta

15 augusti 2007 11:27

Jag vill också att Roomservice ska komma tillbaka! Alex är bara tre år men väljer hellre repriser av det än Bompa när det är på samma tid *skrattar* Av någon anledning står Roomservicebilen och ett släp här uppe där vi bor och varje gång vi ser den skriker han "Joomsujvis" *skrattar*

Ha en fortsatt bra dag!

Lotta

http://www.kangas-nilsson.se

 
Ingen bild

Grodis

15 augusti 2007 15:57

Pipeline>>Anytime! :-) Roligt att man kan hjälpa till någongång! Att VETA är alltid bättre än att grubbla är min filosofi. :-) Hoppas också på lite BB när C är tillbaka nästa vecka.. och uppdatering om våra papper som jag hoppas, hoppas, hoppas nått Bolivia då! *önsketänkande...* Jag lever som du.. fast jag tränar på att leva på mer i nuet... ;-) Kram!

Lotta>>Hihi.. sötnosen! :-D Tänk att Alex redan är 3 år! Minns PFB-träffen som igår, och det är ju läääääääängesen nu! :-O
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards