Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

Matt...

Av grodis - 29 augusti 2007 20:47

Sovit även större delen av denna dag och när jag försökt ätit lite kex och druckit blåbärssoppa så börjar magen genast mullra likt värsta åskovädret, så jag har beslutat mig för att vara hemma även imorgon.


Man är ju lagom matt i pälsen när man inte kunnat äta på 2 dygn och dessutom hänger febern i fortfarande också.


2 kg minus på vågen... men jag veeeet att det bara är vätska och att de snart är tillbaka igen. Dock skönt att ha dem "tillgodo" nästa vecka hos farmor...


*obotlig optimist*


Tack för er medkänsla!


Nu är det dags för en dusch och sen sängen, igen....

 
 
Tess

Tess

30 augusti 2007 08:24

Klart du inte ska gå till jobbet idag. Man är inte stark nog helt enkelt. Du behöver en dag, minst, där du åtminstone kan äta lite omelett eller något. Du måste samla krafter. Sen så om det är en elak bacill så kan det smitta längre än man tror ... Sköt om er ordentligt där hemma. Ligg still, titta på film, få i er mycket vätska och var snart på benen igen. KRAM.

http://www.malika.se

 
Busmamman

Busmamman

30 augusti 2007 12:30

Stackars er :(
Hoppas ni är friska nu!!!

Kraaam

http://busmamman.blogspot.com

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

30 augusti 2007 14:38

Gumman. Skönt att höra att du mår lite bättre idag. Har tänkt på dig.
Du gör helt rätt i att stanna hemma imorgon också. Se till att bli ordentligt frisk.

Många, stärkande kramar!

http://ff.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards