Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 4 maj 2007

Vi måste ha nya...

Av grodis - 4 maj 2007 09:19

Nu har jag haft kontakt med vår handläggare på BFA-A och dessvärre måste vi ordna fram nya, rättstavade intyg.


*suck*


Såna små petitesser! Jag hade förstått bättre om det varit felstavat i någon av våra namn, eller personnummer... men adressen..? Känns fånigt. Samtidigt förstår jag och vill ju självklart att allt ska bli rätt! Det är bara lyfta luren och ringa psykologen och be henne ändra och maken kontaktar sitt kontor. Bara det inte dröjer 3,5 vecka till för dem att ändra.... :-/


Fredag idag och min pappa fyller år! Det innebär att vi ska hem till honom ikväll och fira förstås. Han berättade igår att han beställt smörgåstårta(!) och tänkte bjuda på det. Aj, aj, aj.... Det varken kan eller tänker jag äta och det sa jag direkt till honom. Nu hade vi morgonmöte på jobbet och då bjöds det på smörgås också, och det var riktigt bra smörgåsar med grovt bröd, en skiva ost och en stor skiva skinka + sallad, tomat & gurka. Så jag tog en sådan och har plastat in och tar med mig ikväll istället. Perfekt! Och mycket bättre än en kletig och fet smörgåstårta. Och min mage kommer säkerligen tacka mig.


Sen är det hem och packa som gäller för imorgon bär det av till Göteborg! Det ska bli jättetrevligt och intressant och jag ser verkligen fram emot att få träffa en kär vän och surra lite över god sushi. (Har du bokat bord, mallsing?) ;-P


Nu måste jag jobba på.

Ha en finfin fredag allihop!

 
 
Elin

Elin

4 maj 2007 09:35

Håller tummarna för att det går fort med alla papper!

Vi verkar rätt synkade du och jag, i alla fall just nu. Fick också besök igår, ont som attsingen i magen och inte konstigt att humöret var därefter... hehe. Female problems! Ha det så bra i Göteborg!

http://sedlacek.se

 
Monica

Monica

4 maj 2007 10:20

Men vad roligt att du ska iväg i helgen och samtidigt passar på att träffa en kär vän. Jag håller tummarna att allt går som det ska med tåg och så. Åker ju tåg ibland och då hoppas man alltid att det klaffar med tider och så.

Smörgåstårta är gott, men inte alls nyttigt, smart att du tar med eget.
Min syster skulle ha fyllt 39 år den 6 maj om hon hade levt.

kram

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

4 maj 2007 17:21

Nej men så tråkigt att de är så himla petiga. Jag hoppas verkligen inte heller att det ska dröja så länge till igen. Har ni inte sett papperna på onsdag så får ni ringa dem igen.

Ha det så trevligt på kalaset och ha det underbart i Göteborg. :)

Kraaam!

http://ff.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mallsing

4 maj 2007 20:40

Helllooooooo...
Näpp på Café Japan kunde man inte beställa bord *snopen*. Jag föreslår att vi går dit vid 18-tiden så kanske det inte har hunnit bli så fullt än. I "värsta fall" får man vänta i baren en liten stund men det behöver ju inte vara fel ; )). Har du mitt mobilnummer??? så vi kan höras när du kommit fram och bestämma plats. Vart bor du förresten?
Jag mailar mina nummer nu för säkerhetsskull.
Seeeeeee you tomorrow : ))))))))
Bye the way.. visste inte att man kunde synka menscykler via internet men jag fick oxå "besök" igår *suck*. Så jag är svullen, plufsig, och allt annat som ingår så vi kan tycka synd om oss tillsammans... *ler*.

 
applecore

applecore

5 maj 2007 10:13

Nej, vad är det jag läser? Sk*t! Hoppas att ni får det utrett snabbt så att ni kan skicka papprena (och jag får ändra min länk till dig så att du hamnar som "aktivt väntande" :-) Kram och trevlig helg!

http://applecore72.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards