Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 16 maj 2007

Kort dag...

Av grodis - 16 maj 2007 08:06

Idag är det onsdag. Dessutom onsdag före röd dag och det betyder att jag slutar efter halva dagen. Skönt!!


Eftermiddagen ska jag tillbringa till att göra "ärenden-man-annars-aldrig-hinner" och det innebär bl a att åka till IKEA för att byta en av dörrarna till vårt nya sideboard som var skadad, åka till Viktor och göra rent hans fina gravsten med såpvatten och borste + lägga på ny jord i hans lilla rabatt och plantera om alla blommorna. Efter det blir det att hämta maken och sen åka och handla lite mat. Så bara för att jag slutar tidigare innebär det inte att jag kommer hem tidigare tror jag dessvärre.... Samtidigt är det ju skönt att få dessa saker gjorda. Saker som fått vänta på sig ett bra tag...


Nu är det dags för lite frukost och sen morgonkaffet!


Go´morron vänner - var än ni är!

 
 
lillasysteryster

lillasysteryster

16 maj 2007 08:14

Hoppas dagen blir bra och att du inte stressar allt för mycket!

http://lillasysteryster.blogspot.com

 
Ingen bild

Petra

16 maj 2007 11:02

Ha en underbar långhelg!!!

KRAM

 
Ingen bild

Lillan

16 maj 2007 12:17

Hoppas att det inte blir allt för många andra att slåss om parkeringsutrymmet på IKEA med... Själv ska jag faktiskt på massage i morgon. Min rara lilla mamma har bokat in en tid åt mig hos "sin" massör.
kram, kram!

 
Ingen bild

Grodis

16 maj 2007 12:40

lillasysteryster>> Tack så jättemycket! Jag ska inte stressa, det lovar jag! :-) Önskar dig en riktigt skön dag också!

Petra>>Långhelg? Hehehe.. det har jag inte.. är "bara" ledig imorgon, sen jobbar jag fredag igen.. tyvärr... Ha en jätteskön ledighet du med vännen! Fika denna vecka blir svårt att hinna med dock, så gärna nästa? KRAM!!

Lillan>>Skönt med massage! Se nu till att njuta ordentligt. Vilken rar mamma du har! :-) Jag ska ju "bara" till reklamationsavdelningen och ja jag hoppas att inte "alla andra" också tänker IKEA idag.. risken finns ju tyvärr. Sen måste jag slå en liten lov in på barnavdelningen också tror jag.. hehehe... ;-) KRAM!

 
Monica

Monica

16 maj 2007 13:01

Ha en trevlig eftermiddag när du ska fixa ärenden. Jag tänker ofta på dig och håller tummarna att allt ska gå vägen ända fram till mål.
kram

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

LenaP

16 maj 2007 15:37

Nu har jag varit inne och röstat! :-)
Skönt att få lite saker gjorda och att få sluta lite tidigare. Känner mig också riktigt effektiv idag.
Ha en skön och avkopplande helg!
Och jättegrattis till fin viktminskning!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards