Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 1 september 2007

Underbara september!

Av grodis - 1 september 2007 00:27


~ S e p t e m b e r ~


Månaden som färgen fortfarande sitter kvar på träden och växlar om

till ett sprakande eldorado.

Månaden då luften känns hög och klar.

Månaden då det blir mörkare och mörkare för var dag.


Mig gör det ingenting att det blir mörkare.

Jag njuter.


Tänder ljus.


Drömmer.

Om framtiden.


Men lever.


I nuet.

 
 
BLomst

BLomst

1 september 2007 01:08

Høstmånedene er helt fantastiske. De aller beste - spør du meg (:

Ha en riktig god natt!

http://blomst.bloggagratis.se

 
Busmamman

Busmamman

1 september 2007 22:14

Önskar jag kunde känna så positivt för hösten...

http://busmamman.blogspot.com

 
Ingen bild

f d E38 på AFF

2 september 2007 00:50

Hej Grodan, jag följde dig, vet inte om du minns mig, för flera år sedan på AFF/IVF. Vi bor i samma stad. Jag har träffat Soff och hon vet vem jag är (Eva, "Agnetas kompis").
Hursomhelst med det, så vill jag önska dig varmt lycka till framöver, med adoptionen av ert efterlängtade barn! Vad fint du skriver om september här på din blogg!
Kramar/Eva

 
Ingen bild

mallsing

2 september 2007 08:25

Tycker oxå om september..... jag fyller år mitt i och Ela fyller år 1 oktober så hela september är en enda mysmånad för mig. Mörker?? Jag säger bara "bring it on" ääälskar att tända ljus och sitta och dricka the och mysa med mannen och barnen. Det enda som stör mig just nu är en kraftig förkylning så jag sitter här framför datorn med en kopp mintthe framför mig och minsta dottern i soffan framför morgonbollibompa. Resten av familjen sover än....
Höstmys kramar från Göteborg : ))

 
Teresia

Teresia

3 september 2007 19:36

Vilken fin text! Jag älskar verkligen hösten! Kram.

http://teresiaskrypin.blogg.se

 
Ingen bild

Liger från Familjeliv

4 september 2007 13:00

Du är saknad ska du veta! Ser så mycket fram emot att läsa din blogg varje dag. Men du förtjänar helt klart ledigt nu! Hoppas du har det bra på semestern. Kram!

 
Magdalena

Magdalena

4 september 2007 21:20

Men Grodis då, du som är så flitig på att skriva. Hoppas att det inte hänt något, och att ni mår bra.

Kramizar

http://linnealiten.blogg.se

 
Ingen bild

Magdalena igen :-)

4 september 2007 21:21

Aha nu såg jag. Aningens försent.
Hoppas att ni haft en skön semester hos din farmor.

 
Lisa

Lisa

7 september 2007 18:55

Råkade hamna hos dig och måste bara säga; underbart att ert barn från Bolivia kommer snart, tiden går så fort! Så vackert att vänta barn i hjärtat :)
Kram

http://www.hallergren.bloggagratis.se

 
Arletta

Arletta

8 september 2007 20:32

Men vad har hänt? Inga nya inlägg på en vecka? Inga kommentarer heller? Hoho?

http://wallemini.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards