Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 18 september 2007

Det blir SANTA CRUZ!!!!

Av grodis - 18 september 2007 18:33

Sitter här och bara skakar. Gråter. Skrattar....


Kommit hem från kursen. Trött. Korvstoppad med information. Sätter mig och äter lite lätt. Sätter igång datorn för att kolla jobbmailen och se om det blir av med Skyddsombudskursen jag skulle gått imorgon egentligen. 40 nya mail.


Ett av dem - underbart. Vi har fått besked om vart vi kommer få åka och hämta Viktors syskon...!!!


SANTA CRUZ - HERE WE COME!!!!


Wow.. jag fattar inte. Är i chock. Så underbart. Så jäääääääääävla underbart!! WHIIIIII!!!


*gråter av lycka*


Och maken är inte hemma. Som vanligt såna här gånger. Det är inte första gången när det är BIG NEWS.... *suckar lite och skakar på huvudet och fnissar* Han har fått reda på det iallafall, när jag till slut fick tag i honom på hans brors mobiltelefon. De ligger på deras farmors tak och lägger takpannor. Hoppas han höll balansen...



Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!


*galet lycklig*

 
 
Drina

Drina

18 september 2007 18:45

Men vad läskigt.. Har läst din blogg ett tag men inte kommenterat tidigare. Iaf, jag drömde att ni hade fått barnbesked och gick in nu för att kolla läget bara och får se det här!

GRATTIS!!!

http://drina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

UlricafrCybern

18 september 2007 18:46

Grattis!!!!!!!!!!!! Åhhhhh vilken lycka för er. Jag bara ryser nu,,,,,,vilken underbar läsning i din blogg!!!!
Kramar och grattis!!!

 
Ingen bild

Carina29

18 september 2007 18:47

Ihhhhhh!!!! Näää, men vad roligt!!! Nu börjar det verkligen närma sig. Är så glada för eran skull! Många kramar från mig!

 
Ingen bild

BoliviaSyskon

18 september 2007 19:54

Grattis!!!!
Jag brukar läsa din blogg, men har aldig skrivit nåt. Vi adopterade vårt yngsta barn från Santa Cruz! Ni kommer ha en fantastisk tid! Vilket land, vilken stad!!!!

 
Ingen bild

Gabbi

18 september 2007 20:00

Nä men gud nu gråter jag med! Men så underbart! Grodan jag blir överlycklig för er skull. :)
Många varma hälsningar från Västerbotten,
Gabbi

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

18 september 2007 20:02

Grattis gumman!
Nu blir jag jättenyfiken för då borde väl något vara på gång där eftersom de kan välja en stad till er.
Är jättespänd och nyfiken. :)
Kram!

http://ff.bloggagratis.se

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

18 september 2007 20:17

whiii vad kul...blir så sprudlande glad av att läsa ditt inlägg, vilken känsla det måste vara att nu veta vart ert barn kommer att komma ifrån.
Det har ju varit en sån lång väntan för er detta och jag har svårt att tänka mig in i hur otroligt jobbigt det måste varit för er att åren går och inget barn kommer..
Vi misste ju båda två våra små pojkar samma år, känner en liten samhörighet med er på nåt sätt. Har tänkt på er många gånger och undrat hur frustrerande det måste vara för er med all denna väntan.
En annan har ju haft den otroliga lyckan att ha fått 2 barn efter vår ängel, och sånt kan säkert ha kännts ännu mer frustrerande för dig..att se alla andra som får barn efter det barn som gick förlorat.

men nu äntligen är det er tur, er lycka. Er tur att få glädja oss andra med nyheten om att ett barn är på väg..

massa kramar och lyckönskningar från Ängeln Lokes mamma.

http://lillith76.blogg.se

 
jess

jess

18 september 2007 20:20

Jobbar halvt ihjäl mig just nu men loggade in och tänkte att jag MÅSTE kika hos Grodan - jag känner på mig nå´t - å JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Grattis!!!

http://binks2.wordpress.com

 
Ingen bild

Linda *

18 september 2007 20:22

Wohooooooo...Grattis :)
Kram

 
applecore

applecore

18 september 2007 20:37

Hurra! Det låter jättespännande! Vad betyder det att ni fått en domstol utsedd redan efter en månad? Är det snabbt? Hur lång tid brukar det ta efter det? Kram och grattis! /Helena (som måste kolla upp var Santa Cruz ligger :-)

http://applecore72.blogspot.com

 
Elin

Elin

18 september 2007 20:47

Wohooo!! Vilket fantastiskt besked. Och ett sånt stort steg. Tänk, nu vet ni vart ni ska åka och hämta Viktors syskon och ert barn!! *ryser* En stor kram från oss här uppe på kullen och grattis!!

http://moe.sedlacek.se

 
Ingen bild

Marie

18 september 2007 20:48

Grattis!! Ett steg till. Kram

 
Ingen bild

Magda

18 september 2007 20:50

Men herregud vilka roliga nyheter!!! Jippi!

Men du...var det inte ett år??? Har det ens gått en månad???

Oj vad glad jag blir!!!

Mycket utropsteken o frågetecken nu. :=)

Grattis än en gång o ni måste fira ordentligt när maken kommer hem.

 
Åse

Åse

18 september 2007 20:51

G R A T T I S!!! Ännu ett steg närmare Viktors syskon!! Härligt!

http://didriksson.blogg.se

 
Ingen bild

Eva

18 september 2007 20:52

Vill bara säga ett stort GRATTIS till er.

 
Ingen bild

Magda

18 september 2007 20:52

Jag blir så glad att jag inte ens läser vad du skrivit.

Jag fattade att ni fått veta att ni skulle hämta ert barn nu, men så var det ju inte riktigt. :) Men grattis ändå. Ett steg närmare.

 
Ingen bild

Gullan från aff

18 september 2007 20:59

Jisses YES Grattis!!!
Underbart, otroligt, spännande:))
Massa kramar Gullan

 
Ingen bild

cerlise

18 september 2007 21:05

Men vad underbart! Jag blir så rörd över era underbara nyheter! Massor massor med lycka till! *sååå glad för er skull*

 
Ingen bild

M

18 september 2007 21:06

Men åh vad spännande! Ytterligare ett steg på vägen! Grattis!

 
Ingen bild

Humlan

18 september 2007 21:17

Underbara nyheter, åh vad roligt!!

 
Arletta

Arletta

18 september 2007 22:04

Å kära nån! Då måste det kännas ännu mer realistiskt nu. Nu när ni på en karta kan peka ut er blivande barns stad. Shit så spännande, tjejen!!!! Weeee.... Härligt att kunna avsluta min dag med en sån underbar nyhet. =D

http://wallemini.blogg.se

 
Ingen bild

Monica

18 september 2007 22:13

Hurra Grodan!
GRATTIS vilket underbart besked. Helt skakig är jag så jag knappt kan skriva.
Jag är så glad för er skull.
Megakram kommer här!

 
Hannah

Hannah

18 september 2007 22:19

Grattis till Santa Cruz och ytterligare ett steg närmare lillebror/syster.

kram

http://www.littelfrogs.blogspot.com

 
Pipeline

Pipeline

18 september 2007 22:21

Grattis, grattis, grattis!

Läste först alldeles tokigt och trodde ni fått BB men det här är också STORT!

http://pipeline.bloggagratis.se

 
Ingen bild

systerA

18 september 2007 22:35

Wow! Betyder det att det inte är så lång tid kvar nu?

Kramar A

 
Ingen bild

Kryttet

18 september 2007 23:06

GRATTIS!!! Hoppas att din make höll i sig ordentligt!!;)
Håller tummarna för att ni snart får åka till Santa Cruz för att hämta Viktors syskon!!

 
Busmamman

Busmamman

18 september 2007 23:17

WOW!!!
Grattis!!
*mållös*

http://busmamman.blogspot.com

 
Malin

Malin

18 september 2007 23:30

Hej, hej! Har precis börjat läsa din blogg, och vill bara säga Grattis! Vilken lycka. / Malin från Stockholm

http://1979.blogspot.com

 
Ingen bild

Liger från Familjeliv

19 september 2007 07:47

JAAA!!!!! Men herregud vad snabbt! Jag blir så otroligt glad för er skull. Hoppas nu att resten också går lika fort : ) Åh min längtan sätter fart på max-speed när jag läser ditt inlägg. Stort grattis!!!!

 
Ann-Sofie

Ann-Sofie

19 september 2007 07:51

Ett steg närmare syskon! Vad härligt,grattis!!

http://endelavoss.blogspot.com

 
Ingen bild

Misan med 4 killar

19 september 2007 08:01

Grattis! Nu är ni ännu ett steg närmare ert barn och Viktors lillebror/lillasyster. Underbart! Hoppas att maken inte trillade ner från taket!
Kram

 
Jensan (med Love)

Jensan (med Love)

19 september 2007 08:05

WOW!!! Gud vad kul! Vad härligt att få reda på det. Nu håller vi tummarna för att det går fort fram.

kram

http://jennielove.blogg.se

 
Ingen bild

"E"

19 september 2007 08:57

Grattis igen!!!!!! :)
Blev helt nipprig efter vårt telefonsamtal igår, är så himla glad för er skull!!!!! :)
Nästa steg...barnbesked! :)

 
BeaTris

BeaTris

19 september 2007 08:59

Ett stort Grattis :)

Kram E

http://beatris.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tristan

19 september 2007 15:29

Hej,
Jag läser din blogg då o då men har aldrig tidigare kommenterat något. Men nu kunde jag inte låta bli.

GRATTIS !!!!!! Vad skoj att ni äntligen ska få reda på varifrån Victors syskon kommer. Hoppas det går fort till BB.
Tack för en intressant och trevlig blogg.

 
Ingen bild

Anna-Karin

19 september 2007 17:07

Åhh, vad roligt (hörde det från Soff igår kväll), hoppas att det fortsätter rulla på i samma takt framöver!!!! Ses på söndag.

 
Ugglan

Ugglan

20 september 2007 08:54

GRATTIS! GRATTIS OCH ÅTER GRATTIS.
KRam Ugglan

http://https://ugglan.bloggagratis.se

 
Jessica

Jessica

21 september 2007 07:50

Men ååååh stort stort GRATTIS!
Blir så otroligt glad för din och din makes skull,vilket underbart besked :)
Många kramar!
//Jessica

http://jezza.wordpress.com

 
Rebecka

Rebecka

26 september 2007 22:14

Men åååååååååååh vilka härliga nyheter! Underbart att få veta vart i från lille Viktors syskon kommer komma!!

Hinner inte läsa så ofta som jag vill och nu var det längesen, vilket betyder att jag hade lite att ta igen.

JIPPIIIIIIIII vad glad jag blir för er skull!

Massor med kramar!!

http://sollos.bloggagratis.se

 
elle

elle

29 december 2009 15:24

vad roligt mina föräldrar ska till santa Cruz:) ni kanske ses:P

kram

http://hhallonflickan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards