Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 30 november 2007

Av grodis - 30 november 2007 21:38

Idag är det sista november och snart är julmånaden här. December gillar jag. Eller rättare sagt, jag brukar gilla den. I år känner jag mig bara ambivalent och vet inte riktigt hur jag ska känna. En sida av mig hoppas och tror förstås att detta är sista julen utan en Liten. En annan tror dessvärre att det blir ytterligare en jul utan barn hos oss...

Det är jobbiga känslor men jag försöker att skjuta dem ifrån mig så gott det går... Men..! Idag är det hela 101 dagar sedan våra handlingar lämnade Sverige för Bolivia, whohooo! Tiden GÅR ju trots allt - även om det ofta känns som om livet står på paus...


Träning idag igen och det var jättetungt att komma iväg och jag var så nära att strunta i det och istället gå en runda på stan i affärer, men så tog jag mig i kragen och bytte om och marsch iväg! Det gick bra att träna och känslan efteråt är ju obeskrivlig! Det är DEN känslan jag måste lära mig att plocka fram när orken och motivationen tryter.


Imorgon bitti bär det av mot Stockholm och Lidingö. Äntligen! Jag ska hälsa på Sarah och hennes två underbaringar N&I och vi ska alla baka lussebullar tillsammans. Ska bli otroligt roligt och skönt att träffa dem och framför allt få krama om Sarah hårt!



Nu är det snart dags för Idol och utröstningen. Tänk, bara en vecka till final och för mig är det självklart. Tjejerna regerar! Marie & Amanda SKA till Globen och Andreas kan sjunga på sin frus frisörsalong eller kanske på en Ålandsfärja eller nåt... ;-)


Ha en jättefin helg allihop!

TACK för alla goa kommentarer! *glad glad glad*


KRAM!

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards