Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 13 januari 2008

Tjugondedag Knut...

Av grodis - 13 januari 2008 14:29

Då dansas julen ut.


Men OJ vad det blev tomt och trist i fönstrena...

Har inte lampor så det räcker till? Vad hände?


Måste nog ta en tur till Plantagen och IKEA och se om jag hittar något.... ;-)


Ha en skön söndag kära vänner och tack för att ni finns!

 
 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

13 januari 2008 15:57

har du med sett reklamen på teve :-)...att man ska fylla upp huset med växter nu när julstjärnor och julpynt försvinner.

jag får nog iväg och köpa en stor jukkapalm eller nåt att sätta i hörnet där plastgranen stått häruppe på övervåningen..det kommer bli sååå tomt.

http://Lillith76.bloggagratis.se

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

13 januari 2008 16:46

Ja, det blir ju lätt det.
Och jag hittar inte lampan som ska vara i köksfönstret ovanför diskbänken. Den är borta. Jag hittar den ingenstans. Så där är det lite mörkt nu.

Du kommer säkert att hitta jättefina saker som piffar upp i era fönster. :)

Ha en jättehärligt resterande söndag.

Många kramar

http://ff.bloggagratis.se

 
Ingen bild

marie

13 januari 2008 18:53

Javisst blir det mörkt. Och inte katten kommer man på vad som stod där o gav ljus innan jul heller. Tomten tog kanske lite med sig?

 
Ingen bild

M!

13 januari 2008 19:27

Mmmm, visst blir det trist! Jag har alltid så svårt för att ta bort julsakerna just för att det blir så mörkt..... Nu har jag inga fönsterlampor alls heller, för jag hittar aldrig några lampor som ger samma blida varma sken som adventsstjärnorna och ljusstakarna :-( Vet inte vad det är, men vanliga lampor lyser så kallt och hårt tycker jag. Så här är julen kvar....

 
AnnaK

AnnaK

13 januari 2008 20:52

Hej vännen! Hoppas du hittat något att lysa upp fönstren med.:) Har inte riktigt plockat bort alla slingor och så än, men stjärnor och stakar är väck!
Marie, du är en av de mest generösa människor jag vet. Jag vet hur mycket det tar av dig att visa glädje när andra blir gravida eller får barn, men ändå så visar du det. Jag vet att du visar ärlig glädje även om det gör ont på samma gång och det är ju helt fantastiskt!
Du får vara avundsjuk. Jag tror faktiskt det är mer normalt än om du inte var det. Du får vara bitter, det viktiga är att inte fastna men det ligger liksom inte i din natur. Jag vet hur ful den där avundsjukan känns, den är nattsvart och att du vågar erkänna den är riktigt starkt! Att inte Viktor är hos er är bara grymt. Att ni nu 5 år senare fortfarande har famnen tom är ofattbart grymt! Men tänk, någonstans därute finns ett barn som ännu inte vet hur lycklig h*n kommer bli hos er! Ett barn som när h*n är hos er kommer kännas så självklar. Och då finns det säkert någon som ser er eller hör om er och av någon anledning känner avundsjuka. Avundsjuka som kommer ur en önskan och längtan, inte av missunsamhet. Du är bara mänsklig, vännen min.

Jag hoppas och tror av hela mitt hjärta att du och J orkar ända fram. För det där som skymtar därframme, livet med den där lill* som väntar på just er, det livet kommer bli så underbart! Tack för att ni finns i vårt liv och att vi får dela er resa. Även om vi bor alltför många mil bort är vi alltid nära ändå!:) Krama J och sköt om er!
/ Kramar Anna & resten!

http://anna.kxa.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards