Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 13 januari 2008

Det rör sig - ÄNTLIGEN!!!

Av grodis - 13 januari 2008 23:11

Satt just och skulle stänga ner datorn för ikväll när jag tryckte på "Uppdatera-knappen" ännu en gång och såg till min glädje att jag fått 3 st nya kommentarer.

En av dem meddelade att det kommer BARNBESKED FRÅN BOLIVIA!!!!

Och det är utlagt IDAG söndag!?!



Whohoooooooooo.. ÄNTLIGEN rör det på sig!!



*dansar runt*



Detta är första barnbeskedet sedan oktober, så det var VERKLIGEN på tiden!

Gud så skönt! *en stoooor sten släpper från hjärtat*



Det betyder att det rullar på trots oroligheterna.

Det betyder också att det rullar på även om det ska till en nya auktorisation nu i januari!



GALET GLAAAAAAAAAAAAAD!!! :-D



Tack snälla Pipe Line för tipset!!

 
 
Ingen bild

Lillan

13 januari 2008 23:17

Jisses! Här sitter jag och kommenterar ditt tidigare inlägg och så läser jag detta! Hopp om livet!!

 
Grynisen

Grynisen

14 januari 2008 05:25

Underbara nyheter :-) Då är ni ett steg närmare Liten!!!! Vilka härliga rader att få läsa på en måndagsmorgon!!!

Kram kram

http://grynisen.bloggagratis.se

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

14 januari 2008 08:11

Ååååååh så underbart!
Så skönt att det rör på sig. Hoppets låga hos mig för en liten till er blev nu större. Hoppas det bara växer och växer.

YEAY! :)
Många kramar

http://ff.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cat

14 januari 2008 09:19

Härligt!!!!!
Ännu ett steg närmare, små steg(hopp) leder också någonvart, vad skoj att läsa.
Kram

 
Lotta

Lotta

14 januari 2008 10:12

Vilka underbara nyheter! Ett steg närmare!

KRAM!!!

http://www.kangas-nilsson.se

 
Ingen bild

Linda*

14 januari 2008 10:13

Tjohoooo....ett steg närmare :)

 
Dockmamman

Dockmamman

14 januari 2008 10:29

Underbart! Jag känner att det kommer glädjetårar för dig/Kram Dockmamman

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M!

14 januari 2008 10:32

Åh vad roligt! Då går det framåt trots oroligheterna! Kanske påverkas inte just den verksamheten? Härligt härligt! Jag håller tummarna så hårt för er skull!!

(Jag är en av de som följt er sedan 2002, även om jag inte minns hur jag "hittade" dig från början, för vi var inte i samma ankomstgrupp. Jag och min man var med på en viss överraskning sedan. Men jag är väldigt skraj för att skriva för mycket om mig själv på nätet, därför har jag ingen blogg etc. Men du verkar så genomsympatisk att jag inte kan låta bli att följa dig, i hopp att ni slutligen får er Liten!)

 
Ingen bild

Humlan

14 januari 2008 10:54

Underbart, vilka härliga nyheter!!!!

 
Ingen bild

Carolina med barn från Bolivia

14 januari 2008 11:18

Hej!
Vill bara tipsa om att kolla Bfa:s hemsida :-).

 
Ingen bild

Majjen

14 januari 2008 11:28

Ja, hur var det nu? var ni nummer 3 i kön i Santa Cruz-distriktet? Tänk om det är Santa Cruz som gett barnbesked, då är ju ni nr 2 i kön nu!!! Wiii! Taskigt av BFA att inte skriva mer än Bolivia, ju! *fniss*
Härligt besked så här på måndagsmorgonen!
KRAM

 
Ingen bild

solna-madde

14 januari 2008 11:38

Men du... det har ju kommit ytterligare ett barnbesked från Bolivia idag...
Det rör på sig!

Stor kram!

 
Rebecka

Rebecka

14 januari 2008 11:45

Åh så härligt! Vad skönt att det rör på sig, äntligen! =))

Kram!

http://sollos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

systerA

14 januari 2008 13:16

Men så spännande!! Hur pass ligger ni till i den kön?

Kram Andrea

 
Tess

Tess

14 januari 2008 14:01

JAAAAA! Så härligt! Jag behövde höra det, speciellt idag. Dels för din skull, för att jag har längtat efter lite glädje till dig, och dels för min skull, behövde lite glädje någonstans precis nu. KRAM.

http://www.malika.se

 
Ingen bild

Lillan

14 januari 2008 15:36

Är det jag som läser fel, eller har det kommit ett barnbesked TILL från Bolivia idag? Nu blir det ju riktigt pirrigt! Håller tummarna för att det snart är ni!!!!

 
Monica

Monica

14 januari 2008 16:02

Wiiiha vad skriver du. Hurra vad häftigt. Tänk det närmar sig er tur med stormsteg.

kram kram

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Petra

14 januari 2008 16:08

Det är ju inte klokt!!!!!!!!! får verkligen gåshud för jag tror att det ligger närmare än du anar vännen....än någon av oss kan fatta....shit alltså!!!!!!

 
Åse

Åse

14 januari 2008 16:52

Underbara nyheter. Nu har ni tagit ännu ett steg framåt i kön! Vet ni hur många som står före er i kön eller är det något som BFA håller "hemligt"?

http://didriksson.blogg.se

 
Liza

Liza

14 januari 2008 19:05

I vårt sovrum har vi en glödlampa med 3 Watt i en helt vanlig Ikealampa. Perfekt att ha som nattlampa! Det finns 3,5 och 7 har jag för mig på Clas Ohlsson :D

http://fabbebus.blogspot.com

 
Magdalena

Magdalena

14 januari 2008 20:06

YES!!
Härligt att det rör på sig i kön. Ett steg närmare.
Härligt att läsa.

Kram

http://linnealiten.blogg.se

 
Mamman

Mamman

14 januari 2008 21:24

Härligt!!!

http://hemmahos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa med K & L

14 januari 2008 21:26

Underbara nyheter, och den där lilla grodan gjorde min dag, är det så du skuttar runt nu:-)

Kan du inte komma tillbaka till viktsnack, älskar din energi, tänkte vi kunde peppa varandra!

Kram Åsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards