Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 2 april 2007

För att skriva om något annat...

Av grodis - 2 april 2007 10:55

..och mer roligt, så kan jag berätta att jag idag ska hämta min nya fina Sony Ericsson K800i! En fin brunmetallic ska det bli och jag hoppas och tror att den ska bli jättebra!*Intresseklubben antecknar, va?* ;-PPS. Tagit bort lite svordomar i förra inlägget. Jag har lugnat mig lite igen... DS.

 
 
Tess

Tess

2 april 2007 11:02

Vilket bra val :) Jag har en svart. Med eller utan svordomar, du får vara arg, ledsen och besviken. Men låt det inte komma åt dig för djupt. Det är hennes sak. Du har ett helt annat liv som är så positivt just nu.

Jag insåg precis en sak (en helt annan sak) ... men det kan jag inte skriva. Men skratta gör jag. Jag skickar dig ett mail :)

KRAM

http://www.malika.se

 
Ingen bild

M

2 april 2007 11:17

En sådan har jag! Den är bra! Men tryck till rejält på avtryckaren när du tar kort, för det första plinget betyder bara att den fokuserar och kortet tas först när ett kameraklick hörs..... Har själv missat många bilder innan jag visste det....

 
Tess

Tess

2 april 2007 12:19

Och sen finns det något som heter bestpic, använd det. Det är super! Då tas det flera kort på rad (jätte snabbt) så kan man sen välja vilket man vill spara. Eftersom inte klicket kommer riktigt när man tror är det ibland svårt att fånga det man vill (särskilt om det är barn man försöker fotografera ...).

http://www.malika.se

 
Manne

Manne

2 april 2007 13:18

Härmis....
Jag var först ut på jobbet att välja just den färgen. Och tydligen var jag sist att välja öht...så jag är den enda som har en sådan färg. :)
Och den e schnÜgg, ju.

Dessutom så är det den enda av de tre i den modellen som är lite gummerad på baksidan = gott grepp!!

Lycka till med fotolyckan(?). Det är en helt klart ok kamera i.

Tja telefonen isig är ju bra den med, förståss.

Angående din vän så säger jag bara en sak.
HON ÄR INTE VÄRD DIN ENERGI.
Jag förstår dig, mer än väl. Har inte mycket till övers för den typen av människa.
F* f**!

http://one2many

 
Lillmyra

Lillmyra

5 april 2007 09:57

Ett mycket bra val*ler*

Visste inte att det fanns brunmetallic, jag har en silverfärgad och är kanonnöjd. Bestpic är en bra sak att använda sig av, nån bild brukar bli kanon...

http://blogg.passagen.se/lillmyra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards