Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 2 april 2007

Skön kväll!

Av grodis - 2 april 2007 20:34

Dagen slutade iallafall så mycket bättre än den började, tack och lov!När jag kom hem vid 17-tiden ikväll gick jag bara in och bytte om till träningskläder och sen ut och gick stora ö-rundan med stavar. Så otroligt skönt och rogivande att höra alla fåglar, vindens sus och barnens stoj och skratt!Mötte ett par grannar. Trevliga samtal om ditt och datt. Leende människor. När jag kom hem tog jag ut Sally så hon fick gå omkring i sele på tomten och i skogen bakom och brevid vårt hus. Svansen stod rakt upp och ögonen var som små jordglober. *s* Så nyfiken på allt!Sen in och laga kvällsmat: Laxfilé med kokt mandelpotatis och kokt broccoli och en liten klick yoghurt, kryddad med färsk limepeppar. Gott!Har sedan suttit i soffan och försökt lära känna min nya mobil. Mycket känner jag igen sen min 700i så det känns bra. Har testat kameran lite smått också och det verkar finnas många roliga grejer man kan mixtra med om man vill och bilderna blir jättebra! Kul!Nu en skön dusch och sen lite skruvande på nya sideboardet! :-)

 
 
Ingen bild

solna-madde

3 april 2007 11:56

Men var tog buketten vägen? ;-)
Vilken underbar kväll det låter som du hade! Själv lade jag in sill, skrev packlista till Åre, pratade med kompisarna som vi ska till i Åre ang vägval, vilket vin som är godast till påsklammet och annat strunt!
Och sedan jagade vi runt och letade mössor och vantar i centrum (inte helt enkelt så här i vårtider!).

Hoppas att ni får en riktigt riktigt härlig påsk hos farmor!

stor kram

 
Ingen bild

Grodis

3 april 2007 12:14

solna-madde>>hehe.. sparar den för framtiden! ;-) Augusti eller något.. det var ju då vi gifte oss 2005.
Gott med sill och lamm! *dreglar* Jag är SÅ hungrig idag... gaaaah! Hoppas ni också får en riktigt, riktigt god och glad och skön påsk vännen! Kör försiktigt och var rädda om er!
Många kramar till er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards