Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 1 juni 2007

After Work med Ramlösa....

Av grodis - 1 juni 2007 22:12

Efter en helvetesvecka på jobbet avslutade jag och några kollegor tillsammans på "Harry´s" och snackade lite sk-t tillsammans. Jättetrevligt! Jag drack dock bara Ramlösa då jag dels ville köra så jag och maken (som också var på AW med sina kollegor) och dels är jag så trött att alkohol ej lockar alls ... Sen vill jag vara så pigg och fräsch som möjligt imorgon bitti då vi ju ska sätta oss på tåget till Gbg.


Det ska bli otroligt spännande imorgon och det blir en dag full av intryck, det är jag säker på! Måste tömma min telefon på bilder så jag kan fota mycket bilder imorgon... ;-)


Nu är det dags att gå och lägga fram kläder jag ska ha på mig imorgon. Det ska bli sol och fint så det blir sköna vita Vagabond-sandalerna, ljusa 3/4-dels jeansen, vita toppen med svart kofta över. Basic och ledigt m a o! Ska man tillbringa dagen på både gräsmatta, lekpark, zoo och restaurang så känns det bra att vara lite "lös o ledig". ;-)


Det är ju fredag så det är även dags för en viktrapport.

Ingen rolig sådan... +0,4 kg mot förra veckan (dock är mensen på G så jag antar att det är därför + att jag inte hunnit gå promenader alls denna vecka), men däremot har midjemåttet minskat ytterligare 1 cm och nu ligger jag på 87 cm i midjan. :-D


Och just ja, det papper som var felstavat från översättaren kom idag! Rekordsnabbt! :-D HURRA!

Bilderna är också framkallade och klara nu så imorgon på tåget ska jag sätta mig och skriva lite "bildtexter" så vi kan skicka iväg allt rekommenderat till BFA på måndag! *whohoooo*


Ha en jättefin helg lördag så kommer jag in och rapporterar sen förstås!

 
 
Maria m. Anna f.v. 23+2

Maria m. Anna f.v 23+2

2 juni 2007 01:40

Jaaa, du Grodan, du kommer bara närmare och närmare, snart blir du MAMMA... Oj vad stort, du ska veta att jag följer dig varje dag (är in och läser flera ggr/dag) och väntar med lika stor spänning som ni på BESKEDET. Kram//Maria

http://www.babyfriends.nu/LillAnna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards