Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 13 juni 2007

Glad!

Av grodis - 13 juni 2007 16:31

Som den nyfikne, envetne och kontrollbehovs-människa jag är så kunde jag inte låta bli att maila vår handläggare på BFA-A idag och "kolla läget". Det är ju bara onsdag än så länge, men hon skrev ju i fredags att våra handlingar skulle gås igenom denna vecka och jag ville bara lugna mig själv och höra att allt verkar vara OK.


Jag fick som alltid ett snabbt svar och det svar hon gav mig så här långt, var positivt och lugnande. Hon skulle titta igenom mer och återkomma till mig under förmiddagen imorgon skrev hon, men skrev också att hon tyckte vi gjort foton etc. jättefint! :-)


*glad*


Hoppas nu att resten ser lika bra ut så våra handlingar kan gå vidare på väg mot Bolivia!

 
 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

13 juni 2007 20:19

*ler* Jag förstår dig precis att du vill veta.

Så skönt att det var ett positivt svar än så länge och att hon gillade fotona. :)

Det är klart att resten kommer att se lika bra ut. Det är jag övertygad om. :)

http://ff.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lillan

13 juni 2007 23:23

Ja, om hon gillar bilderna så visar det ju i alla fall att hon har öppnat kuvertet ;-) Jag hoppas att era handlingar svischar iväg över Atlanten så fort som möjligt nu!

 
Busmamman

Busmamman

13 juni 2007 23:46

Åh vad det här är spännande!!
Kul att hon gillade fotona!!!

http://busmamman.blogspot.com

 
Ingen bild

Grodis

16 juni 2007 12:30

Flitiga Flisan>>Ja, det känns jätteskönt! Nu är det bara småfix kvar, sen är det hela klart! Underbart skönt ska det bli och jag är så lättad. :-) Lördagskram!

Lillan>>Absolut har hon det och nu även mer! Det är små små grejer som måste justeras, men det är "fisar i havet". ;-) Kram!

Busmamman>>Skitspännande är det och jag är så ivrig! På det viset är det synd att det är sommar och semestrar som stundar, allt drar ju ut på tiden tyvärr... :-/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards