Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 1 juli 2007

Kapitulerar...

Av grodis - 1 juli 2007 22:31

Nu ger jag upp.

Kapitulerar.


Jag orkar inte leta mer. Hittar inte fler ställen att leta på. I 2 dagar, hela helgen, har jag letat efter den där förb-nnade CD-skivan i fodral..!! Den finns inte. Borta. Kaputt. Puts väck. Gone. Finito.


Nu är det bara att hålla tummar och tår att den andra tjejen har kvar en back-up på grejerna. Det borde hon rimligtvis ha. För jag menar... CD:n hade lika gärna kunnat komma bort på Posten (även om detta iofs var rekommenderat så HÄNDER det säkert någongång..) alt. att CD-skivan varit trasig.


Ska försöka sova lite nu.

Skönt med lite sovmorgon imorgon. Börjar 9 istället för 8....


Tack för ert stöd & pepp!!

 
 
Ingen bild

Kryttet

1 juli 2007 23:15

Håller tummarna så att knogarna vitnar över att det finns en back-up. Sen kan jag hålla med tidigare inlägg om att det är korkat av dem att inte märka en sådan CD.

Hoppas att du får sova lugnt utan en massa knasiga drömmar om försvunna CD-skivor.

 
Ingen bild

Tips

1 juli 2007 23:48

Hon har säkert kvar dem! Om hon har tagit bort filerna, be henne kolla om de ligger kvar i papperskorgen på datorn.

 
Elin

Elin

2 juli 2007 08:14

Men vännen! Fy, vad jobbigt för dig! Jag håller tummarna för att allt löser sig och att du oroar dig i onödan. Många kramar!!!

http://sedlacek.se

 
Tess

Tess

2 juli 2007 08:38

Och du har inte tagit med den till jobbet av någon anledning? Eller haft den i bilen och den har farit in under sätet? Det är såna ställen där jag alltid brukar hitta en massa konstiga saker ... Jobbigt det där. Man blir ju så frustrerad. Hoppas att det löser sig.

http://www.malika.se

 
Jessica

Jessica

2 juli 2007 08:40

Men din stackare,fy sjutton vad jobbigt :(
Håller mina tummar stenhårt att det finns en back-up (tycker nästan det vore konstigt annars)

Kram!
//Jessica

http://jezza.wordpress.com

 
Pipeline

Pipeline

2 juli 2007 10:22

Självklart får du länka till min blogg! Det vore en ära :-)

Jag har gjort en fuling och länkat till din utan att fråga. När jag insåg att jag läste den varje dag så underlättade det att länka till den istället för att söka...

Vi är några steg efter er i adoptionsprocessen. Jag är fortfarande lite orolig för att något oförutsett ska hända och att det därmed - av någon anledning - inte blir Bolivia. Ändrade regler eller annan oförutsedd katastrof. Men Darlingen säger att det bara är att gilla läget och försöka flyta med. Det är jag ganska dålig på. Helt enkelt urusel.

För er som det börjar närma sig för - har du hittat resedagböcker på nätet? Jag har hittat två ganska färska som jag länkat till. Fler finns.

Vi hörs framöver!

http://pipeline.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Saga

2 juli 2007 10:38

Usch vad jobbigt!
Men självklart måste hon ha kvar materialet i sin dator. Det vore extremt konstigt att radera det.

 
Ingen bild

......

2 juli 2007 15:43

hmmm...knepigt, har du kollat ute på altanen då, vid nån glugg eller fönsterbräda, kan den ha åkt ner i typ trallen eller nån springa där...om du nu har suttit där ute med grejjerna förståss ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards