Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2007

Biokväll!

Av grodis - 3 oktober 2007 10:03

Ikväll är det dags att gå på bio, äntligen!


En mysig kväll tillsammans med min kära vän Soff väntar och vi ska se Martina Haag´s film "Underbar och älskad av alla". Jag hoppas den är bra!

Det ska bli jättekul att ses, för det var som vanligt för länge sen! Innan dess väntar lite shopping på Moa & Max, en barnaffär här i stan. Både jag och Soff ska ha tag i lite saker därifrån, dock inte för egen räkning. ;-)

Efter det blir det fika på ett av stans caféer innan det är dags att mysa i biomörkret och förhoppningsvis bjudas på lite skratt och underhållning.


Hösten är verkligen = biotider!


Gårdagkvällens scrapkurs var lika trevlig som förra veckan och vi fick lära oss en massa tekniker. Sen vad de kallas är ju en annan sak...

*minnet är bra men kort...* ;-P

Jag gjorde iallafall ett kort till våra adoptionskurs-vänner som fått barnbesked för snart 1 månad sedan och det enda som fattas är att fylla i själva texten inuti kortet. Ev. blir det lite kompletteringar med annat också, vi får se. Jag är mer nöjd med detta kort än de två alster jag skapat tidigare, så det går framåt! Fick bl a lära mig hur man gör så det ser ut som om man "brännt" kanterna på pappret, väldigt snyggt om ni frågar mig. Ska försöka minnas att ta kort på detta och lägga ut. Jag har även tagit kort på de andra alstrena men inte kommit mig för att ladda över dem... men det kommer!


Elin (MOE) är en fantastiskt duktig lärare måste jag säga och hon har verkligen fått mig att fastna för detta med Scrapbooking! Roligt! :-D

 
 
Monica

Monica

3 oktober 2007 11:53

Den filmen är bra. Jag såg den för ett par veckor sedan, lagom rolig och även lite allvar. Många skratt blev det.
Hoppas kvällen med Soff blir trevlig!
kram

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mia

3 oktober 2007 12:39

Hejsan, hur går det hos viktväktarna? är det din vägdag idag? lycka till!

Hoppas att din kväll med väninnan din blir rolig.

 
Ingen bild

FF

3 oktober 2007 22:26

Vad tyckte du om filmen då? Var den bra?

Jag är så glad att du gillar att scrappa gumman. :) Jag är supernyfiken på att se din utveckling på kursen.

kram gumman.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards