Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2006

Avskrivning!

Av grodis - 16 augusti 2006 10:13

Just idag är det en sån "där" dag igen. Det fullkomligen kryper i kroppen på mig och jag sitter som på nålar. Rastlös? Jag? Näääää, HUR kan ni tro det?!?Gaaaaaaaaah...Denna väntan gör mig ibland så, så, så frustrerad och när jag inte kan påverka den någonting så gör det mig ännu mer frustrerad. *suckar*Har kösamordnarens sista ord från telefonsamtalet förra veckan ekandes i mitt huvud "Men det kan ju bli så att VI hör av oss först!"Jag kan INTE låta bli att tänka på det! Och hoppas. Hoppas på att vi faktiskt kommer få en kallelse inom närmsta månaden och kanske, kanske få börja hemutredningen i slutet av september/oktober kanske? *drömmer*Längtar så enormt efter ett syskon. En liten pojke eller flicka med bruna mörka ögon. Djupa som brunnar. Få sniffa i dess mjuka hår. Pussa pannan. Krama om. Ösa kärlek över. Nattvak. Barnskrik. Mysstunder i sängen på morgonen. Blöjbyten. Barnvagnspromenader. Vyssjande. Barnsång. Påklädning. Avklädning. Badande. Matning med flaska. Ögonkontakt. Små händer som nyfiket utforskar mitt ansikte. Bus. Skratt. Gråt.*tårögd*FAN vad jag längtar!!!

 
 
Elin

Elin

16 augusti 2006 12:41

Åh, min grodvän. Du skriver så fint om dina tankar. Jag önskar att de ringer snart, snart, snart!! KRAM!

http://sedlacek.se

 
Tess

Tess

16 augusti 2006 20:53

Ohc jag gråter när jag läser dina ord. Underbart vännen, snart är det allt detta du får uppleva! Men du glömde "lära mig att ibland säga nej till de där fantastiska bruna ögonen djupa som brunnar" (det är svårare än man kan tro) :) KRAM

http://www.malika.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards