Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 14 september 2006

Äntligen!

Av grodis - 14 september 2006 14:45

Så ÄNTLIGEN kom mensen och jag är på dag 1!! Huvudvärken jag haft senaste dagarna är typisk för att den är på G men jag vågade inte hoppas. Men nu är den här alltså! Dag 39 blev dag 1. Puh....Vägningsdags hos VV idag. Inga muntra resultat. Jag vägde in mig för 3 veckor sen och första veckan gick jag ned -0,5 kg. Sen har jag ju varit hos farmor drygt 1 vecka och idag visade vågen +0,7 kg. Alltså väger jag mer nu än när jag vägde in mig. MOTIGT och DEPPIGT! Men som sagt, mensen kom precis innan jag gick iväg och vägde mig och jag känner mig verkligen tung och svullen så jag är inte direkt förvånad...Ny vecka, nya tag! Nästa vecka SKA jag ha ett finfint minus!

 
 
Tess

Tess

14 september 2006 21:06

Jag skriver nog inte kommentar varje gång jag är inne, oftast inte om jag tittar in till dig på jobbet ... Men ag försöker göra det då och då. Skönt att det blev dag 1 till slut. Vågen kommer att visa din väg också.

http://www.malika.se

 
Clin

Clin

14 september 2006 23:17

Hej!!!!
Så kul att jag hittade din blogg. Har tänkt mycket på dig! Det är jobbigt när man är inne i en period då det inte går bra alls med vikten, men nya tag gäller!!

Kram kram c

http://majasvarld.blogspot.com

 
Ingen bild

Grodis

18 september 2006 14:36

Tess>> Hehe.. det var inte så jag menade att du/ni måste känna ett tvång att skriva kommentarer! ;-) Men det är trevligt! Jag hoppas också att vågen vänder sin tråkiga bana och visar neråt snart igen! Kram o tack!

C-lin>> Hej gums! Vad trevligt att du kikar in! :-D Ja, det är skittrist att det ska vara så himla svårt att gå NER i vikt när det är så lätt att gå UPP! *suckar* Nya tag som sagt... Allt väl med dig/er?? *hoppas* Hon är ju bara såååå söt lilla Maja! :-D KRAM!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards