Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 24 maj 2007

Puh!

Av grodis - 24 maj 2007 23:01

Det är ingen lek att sitta i telefonmöte. Särskilt inte i 2 h och 10 minuter..! Öronen är varma nu kan jag säga.. *s* 5 koppar kaffe hann jag med också, så nu får jag se om jag överhuvudtaget kommer kunna sova i natt. Inte så smart kanske...


Nu sitter jag här och smuttar på min kvällsshake, alldeles galet försent, men jag glömde(!) faktiskt att ta den när jag kom hem från jobbet, då jag genast satte igång med städningen. Ingen ordning alls.. *suckar lite åt mig själv*


Nåväl, nu sitter jag här och väntar på att färskpotatisen på spisen ska börja koka så jag får gå och försöka sova sen. Vi ska ha färskpotatissallad till laxen imorgon nämligen. Och till efterrätt blir det jordgubbar med glass. Mums! *längtar* Finns det något bättre än just färskpotatis & jordgubbar på sommaren? Jag tror inte det. För mig är det verkligen svensk sommar! :-)


Telefonmötet gick jättebra och vi var hela 13 personer! Det var mitt första möte telefonledes någonsin och jag tycker det funkar bra, även om jag kan tycka att det är trevligare att ses och se dem man pratar med. Men när vi bor utspridda i landet så är detta lättaste sättet att mötas på, även om vi kommer ha 3 möten/år då vi ses. Nästa möte är i slutet av juni och då kommer jag förhoppningsvis kunna prata lite mer och informera om det ansvarsområde jag är med i: Informations- och redaktionsrådet. ROOOLIGT! :-D


Nu ska jag koppla av lite och slösurfa lite under tiden potatisen blir klar.


Sov så gott allihop! Men det gör ni säkert redan... ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards