Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 26 maj 2007

Äntligen fotograferade!

Av grodis - 26 maj 2007 00:08

ÄNTLIGEN är vi fotograferade och förhoppningsvis klara även med den, sista pusselbiten! Eller, det är jag SÄKER på att vi är, för så otroligt fina bilder vår fantastiske vän & fotograf "L" tog ikväll. Det kommer bli kanon! Är jätteglad, lättad och enormt tacksam för att "L" kunde ställa upp med så kort varsel och vi har haft en jättemysig kväll tillsammans med vår fotograf och hans fina familj + min far, makens far med sambo och makens bror.


Vi har ätit gott, spelat kubb och fotograferat en massa fina bilder och om inte detta räcker till så vet inte jag.... Men det är jag 110% säker på att det kommer göra!


Nu sitter jag här och kopplar av med ett glas rött. Klockan är över midnatt. men ikväll känns det som om det inte gör någonting, för nu har vi gjort vårt, det sista är klart! Det enda lilla som är kvar är att när vi får bilderna från "L" är att skriva små bildtexter, på spanska(!), sen är vi helt klara! Whohooooo!


Hoppas ni alla haft en minst lika trevlig och mysig kväll som vi haft och får en fin helg!

 
 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

26 maj 2007 10:24

Så härligt att det är gjort. Jag är övertygad om att ni blev jättefina och vacka. :) Bara din bild här är ju jättefin. Vill också se så vacker ut.

Härligt att det kunde lösa sig så fint på kort varsel. ibland behöver man flyt. :)

Ha en underbar helg och glöm inte att njuta av väder och ledighet och av varandra. :)

Kram!

http://ff.bloggagratis.se

 
Kottemamman

Kottemamman

27 maj 2007 09:21

Ska låna alla tipsen om fotograferingssituationer när det är vår tur! Jag håller tummarna för att ni snart får iväg era papper. :)

http://kottefamiljen.blogsome.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards