Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 26 maj 2007

Idag var vågen snällare!

Av grodis - 26 maj 2007 11:50

Tänkte först inte väga mig idag eftersom det ju var lite fest här igår och vi både åt och drack gott. Men så bestämde jag mig ändå för att testa om vågen var lika knäpp idag och skulle visa olika siffror varje gång. Det gjorde den inte!


Jag gick av och på 4-5 gånger och alla gånger visade den 78,1 kg.

Dvs. -0,8 kg sen förra veckan!


Sådärja... nu är jag nöjd! :-D

 
 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

26 maj 2007 13:01

Bra jobbat gummman!
Du är min idol när det gäller att ta hand om sin kropp, motion och viktnedgång. :)

http://ff.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

26 maj 2007 13:36

Grattis till ditt minus. Du är så duktig och det är alltid så roligt att läsa för du låter så glaad och positiv.
Jag pustar ut ett tag här inne i skuggan, ute är det härligt soligt.

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

26 maj 2007 16:20

Hejsan, har du några syskon? varför jag undrar det är att du ofta nämner din mans bror. Sedan nämner du ofta din pappa men inte din mamma?!

Duktig du är som gått ner så mycket i vikt! Grattis Grattis Grattis

 
Ingen bild

Grodis

27 maj 2007 10:46

Flitiga flisan & Monica>>Tack snälla ni! Raringar! KRAM!!

Mia>>Tack till dig också.
Ja, jag har en bror om du undrar... Och ja, jag har en mor också. Sen är det väl kanske rätt naturligt att man umgås fler med vissa än andra pga ändrade familjeförhållanden`? Anser mig inte behöva sitta här och förklara hur läget är i vårt fall, för det anser jag att alla inte behöver veta. Sen vill jag tillägga att jag inte hinner/kan/vill skriva om precis ALLT som händer i livet i min blogg. Vissa saker glömmer jag helt enkelt bort, eller så är det för privat. Jag hoppas du kan acceptera det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards