Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Skrattar och gråter...

Av grodis - 20 augusti 2007 14:43

... om vartannat och kan inte koncentrera mig för fem öre.

Många tankar som snurrar runt likt en centrifug i huvudet och i magen flyger tusentals fjärilar omkring. Det kittlas!


Jag trodde jag var beredd på att höra det.

Jag trodde jag skulle ta det med lugn.


Så fel jag hade.

Jag är så jäkla glaaaaaaaad!


Så glad att jag gråter stup i kvarten...

Gick runt med ett stort leende på läpparna hela lunchen och fick många svarsleenden tillbaka. Det är skoj!


Något mer som är skoj är att BFA-tidningen är tryckt och klar och den ser jättebra ut enligt C på BFA och vi har fått mycket beröm från kontoret för den. ROLIGT! Det ska bli kul att se den när den dimper ner i lådan, förhoppningsvis under denna vecka. :-)

 
 
En Södertäljebos Liv II

En Södertäljebos Liv II

20 augusti 2007 14:59

Vad härligt att det äntligen är på G, förstår att du är helt prillig idag, vem skulle inte vara det :-)

http://massablaj.blogspot.com

 
Sara

Sara

20 augusti 2007 15:49

har varit en av dina trogna läsare här länge nu, men har ännu inte lämnat ngn kommentar.. Men nu är jag bara tvungen att göra det.. Är så otroligt glad över att ni nu får börja vänta "på riktigt".. Ojojoj.. Gud, så spännande och framför allt otroligt roligt..

http://saris.bloggagratis.se

 
lillasysteryster

lillasysteryster

20 augusti 2007 16:19

STORT, STORT GRATTIS! Det måste man väl få säga redan nu? Med tanke på att du precis "testat positivt" alltså?

Åh, vilken spännande tid ni har framför er! "Snart" kommer telefonen att ringa och ge er det besked ni väntat på... *ryser*

Är så GLAD för er skull!!!

http://lillasysteryster.blogspot.com

 
Åse

Åse

20 augusti 2007 17:14

Oj, fick hjärtat i halsgropen då jag som hastigast och slarvigt läste att ni fått besked och väntar barn... Det första min hjärna kopplade var att ni fått barnbesked... vilken hjärtklappning jag fick - vad fick inte ni? *ler* Vad skönt att veta att ni fr o m nu får "vänta på riktigt". Grattis!

http://didriksson.blogg.se

 
Ingen bild

Fixo

20 augusti 2007 17:48

Men Grodan?! Är det sant? Vad glad jag blir för er skull! Äntligen äntligen är målet i sikte. Snart har ni liten hos er. Dags att börja bli hormonstinn nu då. Läste i senaste Vi Föräldrar att man blir det av att vänta barn på håll också ;-)
Massor av kramar!

 
Ingen bild

Kryttet

20 augusti 2007 18:37

Förstår att du har svårt att koncentrera dig.

NJUT av denna glädje. Låt det kittlas utav bara den. Så som ni kämpat!!!Sug på karamellen ORDENTLIGT!!!

Tycker ni ska fira idag!!!

 
Ingen bild

Gabbi med grynen

20 augusti 2007 20:55

Men hurra vad glad jag blir för er skull! Mina ögon tåras och jag kan inte sluta le.
Nu börjar den riktiga nedräkningen. *jublar*
Kramar från Västerbotten,
Gabbi

 
Ingen bild

Åsa med Klara och Lilly

20 augusti 2007 21:48

Hurra!!! Vad roligt Grodan, nu börjar det hända saker!!

Tror om jag inte minns fel att meandi hade lite grodkläder, det måste du ju ha :-)

Stor stor kram!!! Så glad för din skull!!

 
Ingen bild

Lillan

20 augusti 2007 22:11

Oj, oj, oj - nu är du ju gravid på riktigt alltså!!! Som någon annan skrev i inlägget nedan - ert barn kanske redan finns därute och om det inte gör det så är det ju garanterat i alla fall i magen. Ditt hjärta kommer att växa under de här månaderna - så mycket kärlek att lagra!!! Stor kram!

 
Hannah

Hannah

20 augusti 2007 22:16

Grattis till "graviditeten" och jag hoppas faktiskt att den blir rekordkort :D
Så glad för eran skull att nu äntligen alldels alldels snart så blir ni mamma och pappa igen!

kram

http://www.littelfrogs.blogspot.com

 
Ingen bild

Karin

21 augusti 2007 09:26

Massor med grattiskramar till världens, förhoppningsvis, kortaste "graviditet"
(jag tillhörde ankomst augusti 02 på allt för foräldrar,)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards