Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Men oj....

Av grodis - 20 augusti 2007 22:38

... här kommer man hem sent, efter en jättetrevlig kväll hos MOE på klädparty för Lingon & Blåbär, och möts av alla UNDERBARA grattishälsningar!!


T A C K!!!


Nu gråter jag en skvätt igen... :´-)


Så många, så överväldigad och hjärtligt GLAD jag blir!

Så många ni är som följer oss mot Viktors lill* syskon, helt otroligt.

Finner inte orden....


Jag svävar fortfarande på små moln och det känns lite overkligt måste jag säga. Jag njuter till fullo och drömmer för fullt.


Köpte förresten lite kläder till Liten på klädpartyt, kunde inte hålla mig.... ;-)

Bl a tröjan på bilden till vänster (fast som body i stl 80)  och röda byxor istället för marinblå.

(Bild från Lingon & Blåbär)


Köpte även en mössa till mig själv, kanonskön och jag såg rätt OK ut i den t o m! Och så till sist en liten body med korta ärmar och ben i stl 90 i marinblått, gult och vitt som det var REA på!

(Bild från Lingon & Blåbär)


Blev bjuden på Meandi-klädparty den 19 september också, och då ska jag beställa grodkläder! ;-D


 

(Bilder från Meandi)

Fick en liten GRATTIS-present av MOE med make, och det var en liten flaska champagne och ett fint kort som MOE gjort som den scrapbookingtokige tjej hon är där de gratulerade oss till "graviditeten"..! :-D TACK!


En dag att minnas detta och jag kommer sova såååå gott i natt kan jag lova. *gäspar trött* Det är många spänningar som släppt idag...


TACK ännu en gång för alla grattis!

Imorgon börjar vi nedräkningen på 365.... *whiiiiii*



 
 
Teresia

Teresia

21 augusti 2007 08:28

Jag måste också få säga grattis! Jag har följt din blogg en tid nu, och jag kommer definitivt att fortsätta att följa den ;-) Lycka till och kram.

http://teresiaskrypin.blogg.se

 
Tess

Tess

21 augusti 2007 08:47

Härligt. Ni är värda alla grattis man kan få!! Du, du har väl sett att dom har molntröjor i höstens kollektion också :) Ska jobba lite nu, tänker på er. KRAM

http://www.malika.se

 
Ingen bild

M

21 augusti 2007 11:32

Den tröjan har jag också tänkt köpa! Och det kortbenta bodyn har jag till vår minste. Den är så bra, perfekt på sommaren. Och skulle den snarare passa er Liten mitt i vintern (svårt att beräkna storlek menar jag) så funkar den fint som mysig pyjamas *vet*.
En sak jag tycker är så synd med Me&I:s grodor är att grodorna är sura...Kunde de inte ha fått vara glada :-) ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards