Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2007

Gravidhjärna redan!?

Av grodis - 21 augusti 2007 11:59

*fnissar*


Jag är ju inte klok. Inte på en fläck.

Trippade iväg till frissan, som tack och lov ligger nära jobbet, i tron om att jag hade klipptid kl. 12.00


Väl där sätter jag mig och läser en skvallerblaska och en annan frisör kommer och säger: "Hej, vem ska du till?" och jag svarar "Sarah, klockan tolv!"


Då tittar en dam brevid mig upp från sin tidning och säger:

"Men, henne ska ju jag också till klockan tolv?!?"


Det är jag som tagit fel på tiden. Kl. 12.45 skulle jag vara där och inte 12... Var jag fått det ifrån vet jag inte, men jag gick fnissande därifrån igen och tillbaka till jobbet.


Låt mig säga så här:

Jag är INTE förvånad. Inte ett dugg!


;-D

 
 
Ingen bild

Lena

21 augusti 2007 12:12

Åh vad jag har längtat efter at få läsa detta! Jag såg dig på föräldranätet när jag började planera för barn 2002 och då var er tragedi redan ett faktum. att det sedan skulle behöva ta så många år innan ni får vänta barn igen är så tråkigt. men ert öde har jag inte kunnat glömma utan jag har varit här och läst på din blogg då och då under våren och hållit tummarna för er. Grattis till att det äntligen händer något! Nu ska jag fortsätta tänka på er och hoppas att era 365 dagar är mycket färre än så. Kram från Tekla76 på aff

 
Ingen bild

Emla

21 augusti 2007 12:44

hehe, man är inte riktigt sig själv i väntans tider, och du- värre kommer det att bli :D

 
Ingen bild

Åsa

21 augusti 2007 16:54

Klart du är snurrig! :D Stort grattis från en smygläsare som gläds med er. Hoppas att väntan blir precis lagom lång!

 
Mia

Mia

21 augusti 2007 22:15

Hej !
Hamnar här på din blogg lite då och då. Är mamma till två underbara barn från Colombia och Etiopien. Har också en liten ängel som vi förlorade när vi var i Etiopien för att hämta honom.
Håller tummarna för er och jag vet att ni har något alldeles underbart och fantastiskt framför er.
Bloggen som jag länkat till är vår hunds :-) men ibland dyker det upp en och annan bild på barnen.

http://salma.bloggagratis.se

 
My (aff)

My (aff)

22 augusti 2007 09:08

hej vännen!
vi har juh "följts åt" lite på aff. tror du minns mig :) hette "Myzan & Co" men har bytt till myzpyz på aff!
du fixade juh såna fina ängla-pins till mig som jag gav till min lillasyster som miste sin ena pojke 2002.
nåja, nu är jag här inne o tjuvläser lite o blir sååå lycklig för er skull *wihiii*
åhhh så spännande o underbart! snart har ni Liten hos er :)
klart du ska vara förvirrad nu det hör juh till *fnissar*
massa kramar från oss

http://vfw.bilddagboken.se

 
Malin

Malin

22 augusti 2007 09:17

Måste bara säga att din presentationsbild är jättefin. Ha en bra dag.

http://www.malet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mia

22 augusti 2007 09:44

Hej !
Tack för din kommentar. Och som du skriver det borde inte få hända. Tyvärr är det så att en del barn inte får lov att leva sitt liv. Grymt och svårt att förstå.
Måste bara berätta att Sydamerika är fantastiskt. Vi var i Colombia i fem veckor och det är nog en av de de bästa perioderna i mitt liv. Allt var så underbart (människor,mat och platser) och mitt i det hela fick vi vår älskade kille.

Kram

 
Arletta

Arletta

22 augusti 2007 15:14

Virrpanna. =)

http://wallemini.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards