Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

Vänner...

Av grodis - 19 januari 2008 22:35

Jag har vänner. Så otroligt tacksam för det.

Vänner som är nära, fast ändå alldeles för långt borta för en kram.

Vänner som finns där.

Alltid.

I vått och torrt.

Vänner som förstår, fast man bara säger "A" så hör de "B".


Ett makalöst exempel på en sådan vän är Sarah.

Ikväll har vi snackat på msn. Jag har gråtit, skrattat, blivit generad, gråtit lite till, kännt framtidstro. Tack vare Sarah. Vi har smidit planer tillsammans, som ska verkställas i maj. Mer om det kommer....


Tack älskade Sarah, för att du finns där.

För att du förstår. För att du peppar och tröstar.


Alltid.

 
 
Sarah

Sarah

19 januari 2008 23:26

Underbaraste lilla grodis... Nu har vi att se fram emot! Mycket att planera!
Aj lav jo!
Kram!!!!

http://www.wallskog.blogg.se

 
Ingen bild

M!

20 januari 2008 10:18

Det gläder mig att höra att du har bra människor omkring dig! Det är en stor trygghet och verkligen något att vara glad åt. Roligt med spännande planer!

 
Grynisen

Grynisen

20 januari 2008 12:06

Vänner är bland det finaste man kan ha, riktiga vänner finns alltid, ställer upp i vått och torrt!!!

Njut av att ha fantastiska vänner omkring dig, de är värdefulla, även du!!!

Kram Johanna

http://grynisen.bloggagratis.se

 
Dockmamman

Dockmamman

20 januari 2008 18:37

Du är lika värdefull för mig som vän/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Isabell

21 januari 2008 01:07

Hej!
jag måste bara kommentera. skulle egentligen bara gå in på bloggagatis.se för att se om det gick att göra snygga bloggar här. klickade på din av en slump och har suttit i två,tre timmar och läst din blogg.
jag hoppas verkligen,verkligen att det snart blir er tur!att behöva vänta utan att veta när och hur måste vara en otrolig påfrestning. låter bra att det börjar röra på sig igen nu och att fler par för BB- besked från bolivia!
tack så jättejättemycket att jag fått ta del av allt och jättelycka till med allt!
kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards