Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 5 april 2007

GLAD PÅSK!

Av grodis - 5 april 2007 08:09

Inne en snabbis bara för att önska er, alla kära vänner och läsare, en riktigt Glad Påsk! Ta hand om er och varandra och njut av lediga dagar och god mat (och dryck..) och ladda energi.Själv är jag lite nedstämd för tillfället och det är för att min älskade make inte kommer kunna följa med till norrland pga kaos och paniksituation på jobbet. Det känns jättetråkigt och vi båda är ledsna och nere pga att det blev så i sista minuten. Jag har dock bestämt mig för att åka iväg och träffa min älskade farmor ändå, tillsammans med min far. Tur det finns telefon iallafall så jag får surra med maken den vägen. *kommer sakna enormt*En rolig grej är att vi igår iallafall hade fått ett tjockt kuvert från BFA med instruktioner och jag säger bara HJÄLP!!! Det är typ HUR MYCKET SOM HELST som ska fixas och dessutom ska en faktura på 60.000 vara betald innan den 9:e!? Hallåååå.. det går ju inte. Vi hinner inte till banken idag och det är stängt resten av påsken samtidigt som jag är bortrest. Kuvertet var postat och stämplat den 30 mars, men kom inte fram förrän igår den 4 april så det blev VÄLDIGT kort varsel med pengarna där. Ska ringa BFA och se om vi får skjuta på betalningen tills nästa vecka på fredag.Nu måste jag sätta full fart och packa det sista och göra mig i ordning för att fira en skön och avkopplande påsk i norr! Hoppas komma hem med ny energi och ork för att fixa allt som ska fixas och jag berättar mer om vad det är när jag är hemma igen på tisdag kväll (blir onsdag).Må gott alla!PÅSKKRAMAR!//Grodis

 
 
Elin

Elin

5 april 2007 08:53

Ha en Trevlig påsk!! Trots att det inte blir som ni tänkt er. kram!

http://sedlacek.se

 
applecore

applecore

5 april 2007 11:04

En riktigt glad påsk önskar jag dig också! Hoppas du får det bra i Norrland trots att inte maken kan följa med! När du är tillbaka börjar det roliga - papperssamlandet :-) Kram /Helena

http://applecore72.blogspot.com

 
Monica

Monica

5 april 2007 11:18

Glad Påsk önskar jag dig tillbaka.
Ha en underbar tid ihop med din farmor och din pappa.
Synd dock att J inte kunde komma med.

Kraaaam

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Petra

5 april 2007 11:38

ÅHHHHHHHHHHHHHH!!!!!! Vad härligt med BFA infon!!! Dessa 60 000 blir nog de roligaste ni någonsin spenderat, hihi

GLAD PÅSK vännen och kör försiktigt!!

Petra

 
Ingen bild

Linda

5 april 2007 12:19

Ha det gott o akta dig för stormen i norr.

 
Flitiga Flisan

Flitiga Flisan

5 april 2007 12:36

Glad påsk önskas du med.
Jag hoppas ni kan få betalningen förskjuten. Det är ju inte ert fel att brevet tog så lång tid och de borde ha tänkt på att det är påskhelg.
Hoppas det ordnar sig.
Och ha det så trevligt det bara går hos farmor, även om maken inte kunde följa med. Trist när sådan händer.
kram!

http://ff.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Arletta

6 april 2007 11:57

Glad påsk på dig med, tjejen! Nästa påsk har ni en liten mini-Groda skuttandes i trädgården. =)

 
Ingen bild

Aniss

7 april 2007 21:09

Hej
Har följt dej, säkert sedan 2002 eller något sådant ,på alltforforaldrar. Ibland bara letat upp dej för att jag tänkt på dej och undrat hur det gått. Är otroligt glad för din skull att ni kommit så långt med adoptionen. Och tänk, nästa påsk är ni säkert tre...sedan länge.

 
Ingen bild

Kryttet

8 april 2007 07:46

Hoppas att du får en bra påsk trots allt och att det löste sig med BFA så att det inte blir en massa strul och förseningar pga av helgen.

Hälsningar/Kryttet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards