Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 17 november 2007

Livstecken...

Av grodis - 17 november 2007 12:06

Fan, vad jag saknar denna blogg...


Bara att inse att en låst blogg inte passar mig och mitt skrivande ett dugg bra.

Jag saknar min bloggagratis-blogg.

Jag saknar er alla kända och okända vänner.


Allt är bra. Vi väntar.

Under vår väntan renoverar vi hela övervåningen.

Vi har väntat i 12 veckor och 4 dagar nu.


Tiden börjar gå riktigt riktigt långsamt...

Redan.


Det är nu drygt 6 år sedan vi bestämde oss för att försöka bli fler.

Så jag stryker ordet "Redan"...

 
 
Ingen bild

Carina29

17 november 2007 13:44

Kikar in till dig lite nu och då och blev så glad idag när det dykt upp ett inlägg. Skönt att höra att ni ganska bra trots en seg längtan och väntan. Skickar en drös kramar från mig!

 
lillasysteryster

lillasysteryster

17 november 2007 15:44

.... och jag saknar dig!! Jag tänker på dig ibland och undrar hur det går för er i er väntan på kärleksbarnet. Det var riktigt kul att se ett nytt inlägg!!! KOM TILLBAKA!!!

http://lillasysteryster.blogspot.com

 
Malin

Malin

17 november 2007 15:53

Tycker du ska fortsätta att skriva då! Jag saknar ditt skrivande och brukar titta in då och då för att se om du inte ändrat dig och börjat skriva igen. Hoppas lika mycket varje gång.

Har aldrig skrivit någon kommentar här förut men nu kände jag att jag bara måste göra det. Hittade hit från Inas sida.
Tycker du skriver väldigt bra och personligt så fortsätt väldigt gärna!!

http://malin.bubblar.nu

 
Pipeline

Pipeline

17 november 2007 16:39

Nämen oj - vad hittar jag här! En vaken Grodis!

Härligt att ha dig tillbaka. Även om det kanske bara är en tillfällig visit... :-)

http://pipeline.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eva med sara från augusti 2002

17 november 2007 17:14

Hej grodan!
Så glad jag blir att höra ifrån dig!
Du ska veta att jag tänker på dig, önskar att ni snart får ett barnbesked!!!
Brukar smita in o kolla din blogg med jämna mellanrum, ta väl hand om er nu. Kramar från eva-med-6 på föräldranätet

 
Ingen bild

Anna

17 november 2007 18:00

åh! vad kul att se ett nytt inlägg. Kollar varje dag och nu äntligen.. Tack!

 
En Mölnbobos Liv

En Mölnbobos Liv

17 november 2007 18:55

Vad roligt att höra ifrån dig, hoppas du kommer skriva lite igen.

Häls Anna
(fd En Södertäljebos Liv)

http://massablaj.blogspot.com

 
Ingen bild

M!

17 november 2007 21:51

Men hej! Jag mitt pucko tittar ju in här nästan varje dag fastän du skrev att du inte skulle skriva mer :-) och så glad jag blev att se ett inlägg från dig!
Om du inte trivs med en låst blogg (vad är det du inte trivs med?) så kanske du bara kan byta till en annan adress än grodis på bloggagratis för att villa bort den/de du inte vill ska läsa och så inte tillåta att folk länkar till dig? Nu vet jag ju inte om det var det som var problemet förstås, det var bara en gissning.
Såklart att det känns långsamt att vänta, ni har ju väntat i en ocean av tid hittills! Och nu när det är så grått och trist dessutom...det piggar ju inte upp precis heller.
Skickar en STOR kram till dig!

 
Ingen bild

Fixo

17 november 2007 23:36

Halloj Grodan! Kul att "se dig"! Tänker på er och hoppas att ni får det där samtalet snart snart snart!!! Massor med kramar!

 
Ingen bild

Sara

18 november 2007 00:42

Hej!

Jag är också en av dom som aldrig kommenterat förut men som läste din blogg och hoppas att du kommer tillbaka.

Det vore jättekul om du kände att du ville skriva här igen, instämmer med alla andra som saknar dig och ditt skrivande.

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

18 november 2007 11:18

vad roligt med ett inlägg äntligen, har tittat in här ofta trots att du inte skulle skriva, trodde ärligt talat inte du skulle kunna hålla dig ifrån att skriva. Jag är iallafall så beroende så det går inte..:-).
Jag har ny blogg, adressen ovan om du vill kika in. Stängde ner min gamla pga en kommentar jag fick som jag blev så lessen över...

http://lillith76.bloggagratis.se

 
Ingen bild

UlricafrCybern

18 november 2007 11:31

Åh vad jag blev glad över ett inlägg från dig. Din blogg ligger fortfarande överst i mina favoriter och jag saknar så att läsa den.

Kramar
Ulrica

 
Ingen bild

marie

18 november 2007 11:37

Hej!
Vad kul att läsa att det är bra med dig. Saknar dig och din blogg. Den gav många leenden. Kram

 
Ingen bild

Karin

18 november 2007 13:05

Hej
Tittar in nästan varje dag för att se om något "livstecken".Kul att "se" dig igen
Kramar....

 
Marie

Marie

18 november 2007 13:07

Hej, jag är en av dem som följt din blogg men sällan komenterat. Saknar dig och dina skriverier :-)

http://www.malmbergarna.se/emil

 
Ingen bild

Lotta

18 november 2007 15:23

Hej!

Tänk vad jag blev glad att du skrivit här igen:) Har mest läst i smyg men din blogg var absolut en av mina favoriter. Så jag hoppas att du börjar blogga igen för du är verkligen saknad. Jag läste i mama om ett smycke kanske är det något för dig under er väntan på lilla prinsen eller prinsessan. Skickar en länk http://studiohelene.se/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28

Kramar Lotta

 
Ingen bild

Linda *

18 november 2007 16:09

jamen ÄNTLIGEN :) Har tittat in varje dag och hoppats på en uppdatering. Kom gäääärna tillbaka och skriv. Kram
Linda*

 
Ingen bild

Åsapåsa

18 november 2007 22:32

Åååå...vad härligt att höra ett livstecken från dig!!!
Har saknat dig så otroligt mycket. (Hm, jag känner dig ju inte men jag saknar dig otroligt mycket ändå).
Du kan väl börja blogga igen. Finns ingen så bra blogg som din:-)

Massor av kramar till dig från Åsa

 
Ingen bild

Grodis

18 november 2007 22:39

Men åh... vad GOA ni är!
Tack, tack, tack..!
Här skriver jag ett litet inlägg en lördag runt lunch... tror att ingen läser här inne längre.. och så får jag ett sådant ENORMT gensvar..!? Om ni visste hur förvånad och chockad och framför allt RÖRD jag är... TACK! :´-)

Jag vill inte lova att jag kommer tillbaka.. jag vill, verkligen. Men jag vet inte...

Maybe - Maybe not.
Time will tell...
Känner jag mig själv rätt så.... ;-)

Puss & kram!

 
Ingen bild

Åsa (aff)

19 november 2007 07:52

Heeej! *glad att se ett inlägg*
Tänk att man kan sakna att läsa saker om en person man aldrig träffat!
kram!!

 
Ingen bild

C

19 november 2007 08:14

Jag kan bara hålla med alla andra, saknar verkligen ditt skrivande, jag brukar också kika in med jämna mellanrum och blev jätteglad att du skrivit något ;-) Hoppas ni får barnbesked snart! Håller alla tummar jag har. Kram

 
Ingen bild

Gabbi, Skellefteå

19 november 2007 14:42

Men åh! Grodan skriver igen. :) Dum som jag är har jag fortsatt titta in i bloggen för att se om du tänkte lämna några rader. Och idag var det nåt där! :)
Jag förstår om bloglusten går upp och ner ibland.
Fortsatt lycka till i er väntan! Har följt dig sedan 2002 på dåvarande FN så det känns lite tomt att inte få läsa dina alster. MEN tänk inte på oss, tänk på dig själv. Om du inte vill blogga så ska du inte göra det. :)
Hälsningar från Norrland,
Gabbi

 
Ingen bild

Christine/Moonbeam

20 november 2007 12:50

Jag saknar också dina inlägg Grodis! Tittar in ett par gånger i veckan för att se om du skrivit nåt mer, och nu blev jag ju så glad över att se ett litet livstecken!

Hoppas ni snart får barnbesked *håller tummarna stenhårt*

 
Malin m.Elias & Malte

Malin m.Elias & Malte

20 november 2007 20:48

Saknar dig Grodan och jag längtar så efter att ni ska få ert barnbesked!! Tittar in här ibland och hoppas på att få en glad överraskning.
Kram Malin

http://www.malinv.blogg.se

 
Jessica

Jessica

20 november 2007 21:10

Men åh,vad KUL att se ett liiiitet livstecken från dig!
Har saknat din blogg massor och är väl lika "galen" som flera andra och kikat in här då och då och tänkt att kanske kanske kommer du tillbaka :)
Många kramar!!
//Jessica

http://jezza.wordpress.com

 
Ingen bild

Aitra

21 november 2007 10:35

Hej!

Jag är också här och tittar fast jag vet att du inte ska skriva mer. Jätteroligt med ett livstecken! Du bestämmer själv om du vill skriva mer eller inte, och vad du i så fall skriver, men du har många läsare och supportrar - det vet du nog!

Kram, A

 
Ingen bild

Malin

21 november 2007 18:06

Va kul att se dig igen här på bloggen! Trots att jag inte känner dig har jag saknat dina inlägg!

 
Ingen bild

Tristan

21 november 2007 21:35

Hej,

Vilken trevlig överraskning att titta in på din blogg idag. Tittar in lite då o då för jag saknar verkligen din blogg. Du skriver så enkelt o direkt från hjärtat. Hoppas du ändrar dig och börjar skriva igen.

Hoppas er väntan snart är över. Så lillesyster/bror snart är på plats.

Lycka till!!!

 
Ingen bild

Grodis

21 november 2007 22:54

Men ni är väl för goa. Tack snälla, snälla ni! Jag får se... börjar lite i liten skala. När lust och ork finnes.

Tack för att ni är med mig.

Många kramar!
/Grodis

 
Caroline

Caroline

23 november 2007 08:22

Hej! Vad glad jag blev när jag tittade in här o såg att du skrivit!!! :) Jag hoppas tiden flyger fram nu o ni snart får ett efterlängtade besked!! KRAM!

http://mammans.blogsome.com

 
Ingen bild

Pernilla

23 november 2007 17:37

Jag har undrat hur det går för dig och kikat in då och då. Gissa om jag blev glad av att se att du är tillbaka! Jag önskar dig lycka till och tackar för att vi får följa dig på vägen.

 
Grynisen

Grynisen

30 november 2007 21:59

Men oj.... ser man på :-)

Tittade in här i lite förhoppning av att du skulle skrivit en rad igen... DET HAR DU JUUUU *ler*

VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!

Kram Johanna

http://gryisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards