Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 18 november 2007

Release me...

Av grodis - 18 november 2007 22:23

I am the wilderness locked in a cage

I am a growing force you kept in place

I am a tree reaching for the sun

Please don't hold me down

Please don't hold me down


I am a rolling wave without the motion

A glass of water longing for the ocean

I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me

Release me

Release me


I am the rain that's coming down on you

That you shielded yourself from with a roof

I am the fire burning desperately but you're controlling me

Release me

Release me

 
 
Marre

Marre

19 november 2007 22:29

Hej Grodis!
Kul att se dig på bloggen igen, och jag hoppas innerligt att du skriver mer igen. Saknar att gå in och läsa dina tankar och funderingar, som berikar!
Kram

http://miniu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cat

20 november 2007 08:30

Heeeeeeeej!
Vad kul att se att du skriver igen ;O))
Jag har sett att du tittat in här ofta och då har jag tänkt att kanske är du på väg att börja skriva,så då har jag tittat in här då och då också och nu äääääntligen skriver du och inte bara tittar in-vad kul!
VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!!!!!!!
Din blogg är bara bäst.
Kramar

 
Åse

Åse

20 november 2007 10:02

Men så glad och förvånad jag blev när jag såg att du skrivit i din blogg igen!! Jag brukar titta in här någon gång per vecka (utifall att du skrivit något).

Hoppas du kommer tillbaka nu. :-)

/Åse

http://didriksson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards