Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 15 mars 2007

Snart dags för mobilbyte!

Av grodis - 15 mars 2007 18:34

I början av april får jag äntligen byta mobil igen! Det är då 2 år sedan sist och i dagens läge har jag en Sony Ericsson 750i. Jag har varit nöjd med den, dock är kameran alldeles för dålig och mina krav på nästa telefon är:- Bra passnings- och taltid.- Bra kamera!- Tydlig display- Behöver EJ ha MP3-spelare eller andra klatschiga funktioner.Har kollat runt lite och tror att kanske en Nokia N73 kanske skulle kunna vara något?Ni som har koll på läget - tipsa mig om en bra mobil med BRA kamera, please! Om ni har någon modell som ni verkligen INTE tycker jag ska köpa så hojta om den också vetja!

 
 
Annwah

Annwah

15 mars 2007 19:40

Jag har en likadan mobil som du alltså och är också lite missnöjd med just kameran. Ska kika på den du vill ha för att se om den är något för mig. Alltid bra med tips!

Grattis till nedgången på 4,6 kg!!

http://www.tigerfamiljen.se

 
Elin

Elin

16 mars 2007 08:03

Grattis till ditt fina viktresultat!

Jag har en Nokia 6280, men den finns nog inte att köpa längre (mobilmarknaden är ju helt galen...), men dess efterföljare är den här: http://www.tre.se/templates/MobilePage.aspx?id=27111&color=Nokia%206288%20Black&bt=24
Jag är supernöjd med min, gillar att det är en stor display, och den tar jättefina bilder!

http://sedlacek.se

 
Ingen bild

cina

16 mars 2007 08:05

Hej, är så roligt att läsa din blogg. Kommer från ivf sidan därav har jag hamnat här:-)
Följer med spänning din graviditet och ditt liv.
Nu till ett viktigt ämne, teknik prylar!!!
Jag har en Sony Ericsson Z610i och är sååå nöjd. Kameran är kanon, tar jättebra bilder med sin 2 megapixelkamera. Det är STORA tydliga siffror så till och med min mamma är avis.
Kan prata i dagar om du inte spelar musik.... För det är en mp3spelar med den, och det är smutt... sitter på tbanan ibland och stänger av bruset! Är så man kan köpa till ett större kort som jag gjort, 1 gigga och då ryms det massor i den. Har just nu massor med musik o över 300 bilder.

Så jag kan varmt rekommendera den.
PS. från början var jag lite irriterad över tangenterna, som även dom är stora, men det gick snabbt över.
kramar från cinao

 
Tess

Tess

16 mars 2007 08:19

Mig kan du ju inte fråga om något sånt ... jag är ju enormt partisk och skulle ju säga blankt nej till det förslag du gav :) Jag har massor med andra bra förslag dock ;)

http://www.malika.se

 
Ingen bild

"E"

16 mars 2007 09:32

Grattis gumman!! Du är suverän!! upprepar ditt mantra idag "Det är värt det..." Hi hi!

Inte Samsung eller Nokia - får ladda dem som en galning hela tiden...
ERICSSON! Inte ladda jämt samt bra kameror!

 
maria

maria

17 mars 2007 01:28

Se till att kameran har mer än två megapixel, det räcker inte lång. Men sen är det ju också så att vill man ta riktigt bra bilder då är det en kamera som gäller.

http://lillsyrran.sprayblog.se

 
Lillmyra

Lillmyra

19 mars 2007 10:17

Hej, har läst här ett litet tag, men inte skrivit något ännu. Nu är det dags för "debut" *ler*

Jag tycker att Ericssons K800i är en supertelefon. 3,2 megapixel har kameran, och den tar kanonbilder.

Lycka till i mobilletandet, och grattis till viktminskningen och jag håller tummarna för att Viktors efterlängtade lilla syskon ska komma till er snart.

http://blogg.passagen.se/lillmyra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards