Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 19 mars 2007

Hemma igen...

Av grodis - 19 mars 2007 21:18

Hade skrivit ett bautalångt (för långt!?) inlägg om våra dagar i Göteborg och även om mina känslor efter fredagens (och lördagens) händelser... allt försvann då datorn hängde sig. *suckar*Jag orkar inte skriva om ikväll. Får försöka ta det imorgon istället..Vill bara skriva lite snabbt nu och tacka så jättemycket för allas er omtanke! TACK.Jag mår fortfarande pissdåligt över det som hänt, men det är för känsligt att skriva om här. Jag blev indragen i något som är emot alla mina principer och tyvärr slutade det i kaos. Ser inte fram emot morgondagen, så mycket kan jag väl säga.Men, det får gå. Det måste gå.KRAM på er alla goa medmänniskor!

 
 
Ingen bild

Åsapåsa

19 mars 2007 21:24

Så skönt att höra från dig igen...
Vill ge dig massor av kramar!!!

 
Ingen bild

Åsa med Klara och Lilly

19 mars 2007 21:25

Jobbigt det låter...vill bara skicka lite styrka till imorgon, låter som det kan bli tufft!
Du är bäst!!!
Krma Åsa

 
Ingen bild

M

19 mars 2007 22:12

Skönt att se ett livstecken ifrån dig, även om det låter jättejobbigt det du går igenom :-( . Vill ge dig styrka inför morgondagen (har missat - händer det något särskilt? Eller är det tillbaka till vardagen som är plågsamt? Undrar så vad det är för hemskt som hänt och hur man kan vara elak mot dig som är så snäll?!). Stor kram!!

 
Elin

Elin

20 mars 2007 08:34

Jag är med dig i tankarna, vännen! Hoppas att ni hade det underbart i helgen!! kram :)

http://sedlacek.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards