Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 26 mars 2007

Vilken helg!

Av grodis - 26 mars 2007 09:33

En toppentrevlig helg, med massor av skratt, goda drinkar och mat. Det kändes igår kan jag säga för FY SJUTTON vad bakis jag var. Hemresan var en pina.... Kom hem vi 20.30 igår kväll. Fick i mig 1 av 3 mål (1 shake) och packade sedan upp väskan och bums i säng. Sov hela natten och ändå var jag trött imorse när klockan ringde. Jag har nu bestämt mig för en sak; INGEN MER ALKOHOL under min tid med Prenet! Det går inte. Jag mår så dåligt efteråt och det i princip hur mycket/lite jag dricker. Det är INTE värt det! Dessutom smakar som sagt var vinet inte som det brukar och bara det är ju tråkigt. Sprit känns lite onödigt att gå på "istället för" då jag normalt sätt inte dricker det ofta alls.Sommartid har det också hunnit bli - härligt! Då blir det promenader under ljusa kvällar framöver och det känns toppen!Idag ska vi skriva på alla papper till BFA-A och skicka tillbaka till dem, sen dröjer det säkert någon vecka innan vi får tillbaka instruktionerna om vad som gäller framöver, men vi är ändå på G! Ska bli skönt med lite lediga dagar hos farmor i påsk sen, för efter det blir det full fart framåt med det sista som ska ordnas innan våra papper görs klara för att skicka ner till Bolivia. Sen... VÄNTAR VI BARN! Herrejösses...Ikväll ska jag ta hand om de pingstliljor jag köpte förrförra helgen och sätta ner dem i urnan hemma så det blir vårfint! En promenad ska jag också försöka orka med, för det känns verkligen att jag ligger på minus i matintaget... En lite lugnare promenad ska jag orka med iallafall. Massor med vatten ska drickas idag också för att försöka återställa vätskebalansen i kroppen... Men VILKEN otroligt trevlig fest vi var på i lördags som makens halvsyster ordnat. Jättetrevliga människor, god mat och dryck och massor av underbar dansmusik så det dansades en hel del! :-DEn rolig sak till: 70-klubben närmar sig med stormsteg och jag hoppas kunna vara där om ett par veckor! WHOHOOOOO!!!Nu kaffe så jag piggnar till....

 
 
Elin

Elin

26 mars 2007 09:55

Vilken härlig helg ni har haft! Kul med BFA-A, att det händer grejer!! Kramis!

http://sedlacek.se

 
Ingen bild

solna-madde

26 mars 2007 10:34

Låter som en underbar helg (förutom att du var bakis då)! Själv så var jag och M på fest i lördags och sedan vaknade jag efter 3 timmars sömn av ett: Mamma! Leia leka!!
Då var jag inte varken pigg eller särskilt klar i huvudet...

Men vad gör det om hundra år? ;-)

kram!

 
Tess

Tess

26 mars 2007 11:13

Dans är bra, ger ju massor av motion :) Va härligt att ni hade det så bra. Sköt om dig nu!

http://www.malika.se

 
Manne

Manne

26 mars 2007 12:12

Låter som en härlig helg för det sprudlar energi om hela dig Grodis.

Visst är det häligt i sydligare trakter :)

Grattis till vikten och insikten om Prenet och alkohol. Man kan ha kul utan sprit. Har jag hört. *s*

Och mesta grattis av allt är att ni kommer allt närmare ett nytt liv.

Ta vara på dig så får vi höras snart igen!

*Vårkram!*

http://one2many.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

26 mars 2007 13:26

Men wii vad säger du, närmar du dig 70-klubben!!!! Grattis!
Himmel och pannkaka vad du är superduktig.

http://barbamamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards