Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 7 juni 2007

Va!? Vaddå kontrollbehov..?

Av grodis - 7 juni 2007 19:04

Nä, nä, nä...


Jag har inget kontrollbehov. Inte alls.

Det har ni fått helt om bakfötterna.

*korsar fingrarna bakom ryggen och ljuger sig blå*


Alldeles nyss kollade jag våra adoptionshandlingars väg på posten.se och ja, jag har lyckats lära mig det låååånga kollinumret utantill även denna gång.... *ehum* Och vet ni, det har lämnat inlämningsstället och är just nu på postterminalens sorteringscentral, så so far so good!


Nä, jag är inte alls nipprig. No way.


;-)

 
 
Ingen bild

Linda *

7 juni 2007 19:58

:)
Jättebra att kunna ha koll ju så man vet, då kan man känna sig lite lugnare även om man e nipprig. Jättekul att ni är klara, det pirrar tom i min mage *fniss*
Linda*

 
inger

inger

7 juni 2007 20:12

Jag förstår att det måste kännas så befriande skönt att ha fått iväg papprena. Själva har vi inte kommit längre än till hemutredningen/i

http://gillerstrand.blogspot.com

 
Ingen bild

Carolina (med barn från Bolivia)

7 juni 2007 20:47

Jag kunde också kollinumret, så du är inte ensam :-).

 
Ingen bild

Grodis

7 juni 2007 21:10

Linda*>>Ja, det är kanon för ett kontrollfreak som jag! ;-) Men sen släpper jag kontrollen, och det helt. Ska bli jätteskönt och jättekonstigt... :-D KRAM på dig!

Inger>>Åh, hoppas ni snart får hemutredningen klar. Det är ett stort steg bara det. :-) Vilket land är ni inriktade emot? *nyfis* Tack för att du kikade in hos mig!

Carolina>>*fnissar* Låter bra det! ;-P

 
inger

inger

7 juni 2007 21:58

Jag hoppas att det inte gör ngt att jag länkat till din sida. Jag läser den och blir "adoptions-inspirerad"... vi har ju inte kommit så långt ännu så angående land är vi ännu så länge öppna inför vad det kan bli. Men jag tänker och funderar på det varje dag...

http://gillerstrand.blogspot.com

 
Ingen bild

Grodis

7 juni 2007 22:04

inger>>Absolut inte! Länka på! :-) Vad roligt att du läser och blir inspirerad! :-) Är ni medlemmar i någon organisation än? Om inte - bli det SNARAST! Den tid ni är medlemmar kan ni nämligen räkna er tillgodo när det väl är dags att välja land, och det är det ju när ni fått medgivandet. *tips* Det är inte så lätt val alla gånger. Har en vän (Soff) som går i landvalstankar också tillsammans med sin man. :-)

 
Monica

Monica

7 juni 2007 22:51

Fniss är du som jag, totalt kontrollfreak.
Jag kan knappt koppla av i duschen utan undrar vad som händer utanför, jag är hopplös(kuratorn sa åt mig att jag MÅSTE koppla av mer)
Vad härligt att du fått semester, vi ska få kanonväder hela helgen med sa de på tv 4 nyss.
kram på dig

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa med Klara och Lilly

8 juni 2007 07:55

Nä du ser så söt ut så det är svårt att tro att du är ett kontrollfreak, känns som om du skulle vara mer härjad då :-)

Härligt att papprena är på väg, nu får de rappa på därnere, det är verkligen på tiden nu med ett litet syskon!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards