Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 10 juni 2007

Ingen känsla är så skön...

Av grodis - 10 juni 2007 22:47

...som den man har i kroppen när man precis tagit sig över den där tröskeln. Gett sig ut på en rask promenad, trots att klockan är mycket. Men vad gör det när sommarkvällarna är som nu - ljusa, varma och alldeles underbara!


Nyduschad och nöjd med tillvaron. Sitter på självtork innan det är dags att krypa ner under påslakanet och läsa lite till innan jag förhoppningsvis får sova en skön natts sömn. Regnet som vi trodde skulle komma efter att ha hört åskan dundra på avstånd, verkar inte bli av, så förhoppningsvis kan vi sova skönt med myggfönstret i så det blir lite sval luft i sovrummet. *hoppas*


===================


Haha!

Bara några minuter efter jag skrev inlägget ovan så började det fullkomligen ÖSREGNA. Så det blev till att trippa ut på balkongen i bara handduken och plocka in myggfönstret.... ;-P

 
 
Elin

Elin

11 juni 2007 08:23

Det måste ha varit lokalt regn, för hemma hos oss var det bara varmt, klibbigt och olidligt. Vi hoppades på regn när vi såg himlen, men det ville inte komma förbi oss.

http://sedlacek.se

 
Busmamman

Busmamman

11 juni 2007 13:16

Men vad skönt med lite regn!!
Här är det bara illhett och kvavt!

http://busmamman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards