Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 11 juni 2007

Shoppat!

Av grodis - 11 juni 2007 21:49

Min tur till Tuna Park visade sig bli lyckad. Har haft en jätteskön eftermiddag för mig själv och gått bland en massa affärer som det var helt OK temperatur i. Provat MASSOR av kläder och även fått lite shoppat:


- 1 röd klänning med vita små blommor

- 1 par svarta caprijeans

- 1 röd tuff t-shirt/top

- 1 svart knäkort kjol

- 1 skjortblus i vitt, grått, svart, silver


Allt detta för baaaaara 600 kronor! Billigt tycker jag. ;-)

Det var "Tag 3 betala för 2" på KappAhl och det var där jag handlade allt förutom kjolen som jag handlade på H&M.

Köpte även en rolig sak att ha över ögonen när jag sover, ni vet en sån där med resårband. Vi har ju inga persienner i sovrummet (än....vi måste ha det tills Liten kommer!) och jag köpte detta i svart siden med ljusrosa baksida. Mot det svarta sidenet ligger små små stenar och glänser. *S* Jättesnyggt! Nu kan jag sova mycket skönare med både denna som ser till att det blir mörkt + mina öronproppar som alltid är i. ;-)


Fick ett samtal på mobilen när jag nästan var hemma (kom hem sent, vid 20.30!) och det samtalet gjorde mig såååååååååååååååååå glad och gråtfärdig av lycka. Min bästa, bästa och käraste vän och hennes make har ÄNTLIGEN kommit till beslut. Vad det är för beslut och vad det gäller återkommer jag om. Men det är sååååååååå jäkla roligt och jag och maken har skålat ikväll och gläds SÅ med dem!! :-D


 
 
Ingen bild

Soff

11 juni 2007 22:06

*gråter tårar av glädje* TACK vännen! Er glädje gör verkligen vår glädje dubbel. Tänk vilkat äventyr vi ska få vara med om...tillsammans. Ja nästan i alla fall...vi ligger tätt tätt bakom er :-)

Det här är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, helt otroligt. Tack för de snälla orden, ni är verkligen BÄST!!

KRAMAR i MASSOR!!!

 
Åse

Åse

11 juni 2007 22:19

Nämen!? Då var du ju nästan hemma hos mig ju. :-) Bor i Hällby nämligen... Kul att du fyndat lite kläder.

http://didriksson.blogg.se

 
Ingen bild

Åsapåsa

11 juni 2007 22:24

Helt otroligt: jag och mina döttrar har också varit i Tuna Park i dag. Jag bor i samma stad som dig, åkte nån gång på eftermiddagen och var hemma igen 20.30 Kanske vi möttes nån stans??

Själv handlade jag ingenting till mig själv, bara till döttrarna som har skolavslutning i morgon. Det blev ganska dyrt för mig men flickorna var i alla fall jättenöjda:-)
Kram

 
Ingen bild

Grodis

11 juni 2007 22:38

Åse>>Haha, där ser man! Jag får hojta tidigare nästa gång så kan jag kika förbi på en kaffe! ;-P

Åsapåsa>>Åh, vad coolt! Nästan lite läskigt.. ;-D Det var ju inte jättemycket folk på Tuna Park idag tyckte jag så rimligtvis borde vi varit i närheten av varandra? Jag gick dock i min egen lilla värld och spanade kläder för glatta livet. Och ni var väl kanske mest på barnavdelningarna, och där hängde jag inte idag. *S* Kul att ni också shoppade! Nästa gång får du se till att hitta något till dig själv också. Mysigt med skolavslutning imorgon, det är verkligen en speciell dag. :-) Kram!

 
Ingen bild

Emma

12 juni 2007 09:38

Hej! Jag ska iväg på shoppingtur i eftermiddag och är faktiskt ute efter just en sådan där "sovmask" som du köpte. Vart köpte du den? Kram

 
Ingen bild

Grodis

12 juni 2007 10:13

Emma>> Hej på dig! Jag köpte sovmasken på Mique i Tuna Park, om det är dit du ska? Sov jätteskönt! ;-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards