Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 21 juni 2007

Trevlig Midsommar!

Av grodis - 21 juni 2007 15:28

Tänk att detta kan vara den sista midsommar vi firar utan en liten knodd...

En svindlande, men helt underbar tanke! ;´-)


En riktigt skön och trevlig midsommarhelg önskar jag alla mina kända och okända vänner. Sköt om er och må så gott!


*Slänger ut en stoooor hög med midsommarkramar och extra många till FF som har det jättetufft just nu* Tänker på dig gumman!



 
 
En Södertäljebos Liv II

En Södertäljebos Liv II

21 juni 2007 18:21

Glad midsommar till er också!

http://massablaj.blogspot.com

 
Ingen bild

Kryttet

21 juni 2007 18:26

Önskar dig/er en riktigt trevlig midsommar och hoppas verkligen att det blir er sista utan knodd!!
Om jag fick bestämma skulle ni haft er knodd för länge sedan. Håller tummarna för att ni har er knodd hos er vid jul!

 
Ingen bild

UlricafrCybern

21 juni 2007 18:48

Läser din blogg dagligen och jag hoppas verkligen att ni har en liten kotte hos er snart. Du skriver så personligt och fint och det är ofta som jag blir rörd av det du skriver.

Många kramar!
Ulrica

 
jess

jess

21 juni 2007 20:11

Ha en underbar midsommar!!!

http://binks2.wordpress.com

 
Ingen bild

FF

22 juni 2007 14:56

Gumman!
Jag hoppas så att detta verkligen är er sista midsommar utan en liten.
Ha det underbart idag!

oj. Blev lite överraskad och alldeles tårögd att jag fick extra många kramar. Tack vännen. De behövs varenda en.
KRAM!

 
Ingen bild

Grodis

23 juni 2007 12:15

Tack allihop! Hoppas ni fick fina och mysiga midsommaraftnar även om vädergudarna inte var så jättesnälla.... Stor kram till er, goa tjejer!

 
Monica

Monica

23 juni 2007 23:53

Önskar dig det samma tillbaka. kram

http://barbamamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards