Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 26 juni 2007

Allsång och Mord...

Av grodis - 26 juni 2007 20:52

Tisdagkvällar kommer framöver vara bokade i soffan mellan kl. 20-22. Först Allsång på Skansen och efter det Morden i Midsomer. Härligt! Då ÄR det verkligen sommar för mig! ;-)


Just nu spelar och sjunger The Ark och då kan jag lika gärna koppla på datorn istället, för jag kan INTE med dem.

*brrrr*


Vi kom hem lagom till kl. 20 från makens farmor och firandet av hennes födelsedag. Hon hade gjort en "nyttig" variant på smörgåstårta med polarbröd, mjukost, tonfisk, äppletärningar, purjolök och ovanpå det garnerat med kallrökt lax, gurka och färsk basilika. Riktigt gott och jag tog en liten bit. Det fick bli kvällsmaten idag. Däremot hoppade jag över chokladmazarinen som serverades till kaffet efteråt tillsammans med grädde och jordgubbar och tog bara jordgubbar på ett fat tillsammans med en kopp svart kaffe. Nöjd!


Känner mig peppad inför nystarten imorgon och det ska bli spännande att lära känna Viktklubb.se och hur det funkar. Eftersom jag satte startdatumet till imorgon får jag inte logga in riktigt än så jag får ge mig till tåls... ;-)

Invägning imorgon och nystart alltså.  Here we go!


Tack för allt pepp och ert stöd! Ovärderligt för mig!

Stor kram till er alla. Nu börjar Morden....


*myser ner sig under en pläd i soffhörnet*

 
 
Molly

Molly

26 juni 2007 22:12

Nä, gillar du inte The Ark? Jag gick faktiskt i Olas parallellklass på gymnasiet, han är rikgit trevlig. Antar att det är därför jag gillar deras musik, annars är det nog inte min stil egentligen. Kul att du bestämt dig för ngt annat än pulver. Själv kör jag ingenting just nu eftersom jag har semester (verkligen dålig ursäkt, jag vet). Annars funkar LCHF bra för mig. Vill tacka dig för att du inspirerat mig att skapa en blogg. Tänkte tidigare att "ingen vill väl läsa om tråkiga mig". Men nu har jag insett hur kul det är att läsa om "vanliga" människors liv. (Ursäkta min långa kommentar.) Kram!

http://mollysmys.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

27 juni 2007 09:01

Vill bara önska stort LYCKA TILL inför nystarten. Det kommer att gå jättebra. Jag har inte testat Viktklubb själv, men har bara hört gott om det ifrån andra. Kram!

http://sedlacek.se

 
Ingen bild

Grodis

27 juni 2007 23:11

Molly>>Har väl inget emot honom in person s a s, men gillar inte deras musik och så... ;-) Har kikat in hos dig! Kul att du börjat blogga!

Elin>>Tack vännen! Och du... ta djupa andetag! Snart är ni på plats i paradiset! ;-)) Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards