Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 2 juli 2007

Håller andan...

Av grodis - 2 juli 2007 13:36

Just nu är det riktigt, riktigt jobbigt.

Ångest på högsta nivå.


Enligt BFA-A så har de inga kopior själva utan denna försvunna CD är allt som finns. Tjejen som gjorde tidningen innan och som gjort denna CD är på semester till 1/8 och jag har pratat in på hennes mobilsvar nu....


Känns hopplöst och jag vill bara gräva ned mig. Hoppas att detta bara är en mardröm och att jag snart vaknar upp igen och allt är bra.


Jag vill inte mer.


Orkar inte mer.

 
 
Tess

Tess

2 juli 2007 14:03

Men så jobbigt ... den bara måste ju finnas någonstans desutom. Ska jag komma förbi och leta lite? :) Jag förstår din ångest. Den låg inte på jobbet heller? Jag ska fundera lite till på var den kan vara.

http://www.malika.se

 
Monica

Monica

2 juli 2007 14:11

Nej men kära du vad hemskt ledsen jag blir att du mår så dåligt av det här. Jag vet inte alls vad jag ska säga för att trösta dig, och cdn kommer inte fram för det.

Har du tittat bland gamla tidningar och skräp?
Det är där jag tittar innan jag ger upp helt. Du har säkert tittat där redan.

Jag lider med dig, skickar den största sommarkramen till dig!

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa med Klara och Lilly

2 juli 2007 14:41

Men vad hemskt för dig att du ska må så dåligt över den borttappade grejen...har själv tappat bort en viktig sak men det påverkar bara oss själva som tur är!

Hoppas den kommer fram, hur som helst så måste de ju ta lite ansvar för att inte ha en back-up på så viktiga grjer! Den hade ju kunnat försvinna i posten med även om den var rekad.


Stor peppkramar vännen!!!!!!

 
Elin

Elin

2 juli 2007 15:28

Men kära du!! Inte ska du behöva vara ensam ansvarig för det här. Det verkar jättekonstigt om det inte finns en back up någonstans. En hel organisation kan ju inte stå och fall med en borttappad CD. Önskar att jag kunde göra något. Kram!

http://sedlacek.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards